Наша школа початкова незвичайна і чудова!
Кожен вчитель – особливий: чи веселий, чи мрійливий,
Чи завзятий, чи спокійний, але щирий та надійний.
Кожен прагне працювати так, щоб честь не плямувати,
З дітьми вчитись, мандрувати, з ними до зірок злітати.
Із малятами зростати – рідну школу прославляти.
Оксана Сухань
Глибинний зміст назв «початкова школа», «школа І ступеня» обумовлює роль і особливу відповідальність педагога за якість роботи. Саме початкова школа за умови цілеспрямованого навчання та виховання забезпечує становлення особистості дитини, її інтелектуальний, фізичний, морально-етичний, мовленнєвий, естетичний, соціальний, емоційно-вольовий розвиток.
Учителі методичного об’єднання початкових класів – творчі й талановиті люди з високим рівнем науково-теоретичної та методичної підготовки, провідники інноваційних процесів у гімназії. Вони є авторами різноманітних розробок уроків і позакласних заходів, методичних матеріалів.
Педагогічний колектив початкової школи нашої гімназії складається з 16 вчителів початкових класів, 2 вихователів груп продовженого дня і педагога –організатора. Всі мають вищу освіту; вищу педагогічну кваліфікаційну категорію – 9, першу – 4, другу – 2, спеціаліст – 3; звання «старший вчитель» – 5, «вчитель-методист» – 2.
Заступник директора з навчально-виховної роботи
|
|
Неклеса Валентина Петрівна Закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К.Крупської
Як керівник звертає особливу увагу на ефективність праці педагога, його здатність якісно організовувати навчально-виховний процес, використання сучасних методів, форм навчання та виховання, вміння розвивати здібності та інтереси дітей, здійснювати диференційований підхід до школярів. Завжди об’єктивно, доброзичливо оцінює працювчителів, намагається максимально використати різноманітні форми і методи заохочення, стимулювання особливо цікавих починань педагогів школи.
|
Керівник методичного об'єднання вчителів початкової школи, учитель початкових класів
|
|
Кононенко Ірина Богданівна Закінчила Херсонський державний університет
«В Херсонській гімназії №3 працюю 20 років, але майже все життя пов’язане з цією школою. Тому що маленькою дівчинкою навчалася в ній і ставши вчителем повернулася в рідні стіни. Моє професійне кредо, за яким живу і працюю: «Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним і непосидючим… Спілкуватися з ним, навчати і радіти, бо учень це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним». |
Учитель початкових класів
|
|
Мачнева Ольга Миколаївна Закінчила Херсонський державний університет
Перший учитель... Промовиш ці слова і бачиш перед собою добрі очі, лагідну усмішку, відчуваєш відкрите серце і безмежну любов до дітей. А це найголовніше, бо педагог без любові до дитини, – це все одно, що співець без голосу, музикант без слуху, живописець без відчуття кольору. Зайдіть в класну кімнату на урок, і ви побачите, з якою увагою слухають учні свого наставника, який розкриває перед ними таємниці буття, вчить розпізнавати добро і зло, щирість і підступність, багатство душі й духовну убогість, привчає мислити, аналізувати життєві ситуації, бути співчутливим до чужого горя, уважним до слабких, милосердним до тих, хто потребує допомоги. |
Учитель початкових класів
|
|
Данилюк Олена Борисівна Закінчила Херсонський державний університет
Олена Борисівна працює над темою «Формування критичного мислення молодших школярів». До викладання предметів вчитель підходить творчо, використовуючи на уроках інтерактивні методи і прийоми. Невід´ємною складовою багатьох уроків є використання інформаційно-комунікативних технологій, групових форм роботи та роботи в парі, що заохочує учнів до якісного вивчення навчального матеріалу. |
Учитель початкових класів
|
|
Бєлова Тетяна Валеріївна Закінчила Херсонський Державний Університет з відзнакою. Має ступінь магістра.
Виховання дитини-школяра робота відповідальна. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору. Допомагає своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірить, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Як класний керівник приділяє багато уваги формуванню та розвитку дитячого колективу, виховує у дітей самостійність, допитливість, чемність і віру в себе. Намагається вчити дітей не тільки основам наук, але й вмінню відстоювати свої переконання, які ґрунтуються на чіткому уявленні про добро та зло, намагається стати для дітей другом, відкрити багатство їх душ. І просто любить свою роботу. |
Учитель початкових класів
|
|
Полосьмак Вікторія Анатоліївна Закінчила Херсонський державний університет
«У початковій школі я намагаюся знайти такі шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу, що сприяли б самовираженню учнів, їх особистісно-ціннісному ставленню до навчання, вмінню виконувати творчі завдання».
|
Учитель початкових класів
|
|
Федосій Алла Вікторівна Закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К.Крупської
Вчитель вірить в дітей, їх здібності, талант. Завжди підтримує дітей, пам’ятаючи, що кожна дитина індивідуальність, талановита особливість. Дає можливість учням реалізуватися в навчальній, пізнавальній та інших видах діяльності. |
Учитель початкових класів
|
|
Ковальчук Аліна Миколаївна Закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К.Крупської
Учитель активно впроваджує у навчальну діяльність інноваційні технології та нетрадиційні форми та методи роботи, що дає змогу значно підвищити ефективність уроків та поліпшувати якість знань учнів. Вчитель ділиться досвідом своєї роботи з колегами, молодими вчителями. Проводить уроки для молодих вчителів міста, слухачів ХАНО. Як класний керівник підтримує доброзичливі стосунки і ділові зв’язки з батьками і тактовно координує їх виховну роботу під час батьківських зборів. З дітьми організовує екскурсії, проводить свята та змагання. Як вчитель вона ніколи не зупиняється на досягнутому, а обов'язково йде вперед, адже її праця - це прекрасне джерело для безмежної творчості. ЇЇ вихованці – показник організованості й належної поведінки. |
Учитель початкових класів
|
|
Буленкова Марина Савеліївна Закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К.Крупської
Вчитель бажає, щоб дітям було цікаво, зрозуміло, корисно, знадобилося у житті. Ставить мету створити ситуацію успіху для кожної дитини. Мріє про атмосферу доброзичливості на уроці, яка необхідна для продуктивної праці. Хоче зацікавити, здивувати, відчути успіх, віру в свої сили, створює гарний настрій, вчить дітей цінувати і любити життя, природу, свою Батьківщину. |
Учитель початкових класів
|
|
Недвиженко Людмила Миколаївна Закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К.Крупської
Робота вчителя спрямована на вдосконалення пізнавальної, емоційно-вольової та дієвої сфери учня. Вона створює в класі такі умови, щоб дитини мала можливість організувати і створити з іншими зацікавленими дітьми справу. Вона вчить дітей об’єднуватися в групи і працювати разом: вчитися взаємодії один з одним, допомагати іншим, вчитися самооцінці та повазі до своїх товаришів, вірити в свій успіх і радіти успіху інших. |
Учитель початкових класів
|
|
Некрасова Ольга Євгенівна Закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К.Крупської
Педагогічна діяльність вчителя націлена на розвиток особистості школяра, його творчих здібностей, умінь організувати і контролювати власну діяльність; на виховання бажання вчитися, інтересу до навчання, оволодіння навчальними і предметними вміннями та навичками. |
Учитель початкових класів
|
|
Будко Людмила Володимирівна Закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К.Крупської
|
Учитель початкових класів
|
|
Кайда Юлія Анатоліївна Закінчила Херсонський державний університет
Учителів в житті багато, але перший учитель – один. Кожен з нас пам`ятає його ім’я все життя. Наш перший учитель – Кайда Юлія Анатоліївна. Її серце завжди відкрите для справедливості, шляхетності, щирості, добра. Вона працює з наснагою, вкладаючи у роботу часточку своєї душі, свого серця. Це молодий, але вже досвідчений педагог Педагогічна діяльність Юлії Анатоліївни зумовлена її розумінням сучасних вимог до навчально-виховного процесу, впровадженням у практику роботи кращих досягнень педагогічної науки, високим професіоналізмом і великим власним досвідом. Працювати з дітьми для цього Вчителя – це величезна радість. І з позиції мудрішого й сильнішого вона прагне захистити кожне дитяче сердечко від невиправданих кривд, зростити в душах дітей бажання вчитися, розумнішати, бути гідними громадянами нашої Батьківщини. |
Учитель початкових класів
|
|
Руденко Наталія Григорівна Закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К.Крупської
«Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Знаю це напевно, бо з самого дитинства серцем відчула, що моє покликання – учити дітей по-праведному жити, любити свою землю, не бути манкуртами, плекати в душі добро й людяність». |
Учитель початкових класів
|
|
Кривенко Тетяна Олександрівна
|
Учитель початкових класів
|
|
Щедра Людмила Григорівна Закінчила Херсонський державний університет
За час роботи в навчальному закладі зарекомендувала себе як відповідальний, досвідчений педагог та вмілий організатор. Має високий рівень професіоналізму, мовної компетентності, мовленнєвої культури. Володіє інноваційними методиками й технологіями, які поширює в професійному середовищі. Постійно приділяє увагу підвищенню професійного рівня, працює над пошуком нових форм і методів роботи, намагається завжди бути поінформованою про новації у методиці викладання предметів, прагне до вдосконалення методики проведення уроків, позакласних заходів та підвищення результативності навчально-виховного процесу.
|
Учитель англійської мови
|
|
Кавун Світлана Григорівна Закінчила: 1984 р. Херсонський державний педагогічний інститут; 1996 р. Київський державний лінгвістичний університет
Щоб досягнути результату, Я хочу дати їм знання. Любов до школи не відняти. Навчаю віршиків, пісень, Казки англійською читаю А трохи згодом, як зростуть, Складну граматику вивчаєм Буває, щось не до ладу, Англійську хтось не розуміє, То постараюсь і навчу, Бо вчити я люблю і вмію Та треба пам’ятать завжди, Що учень, хоч малий – людина. І для батьків своїх вона Найкраща в світі і єдина! |
Учитель англійської мови
|
|
Яковлева Людмила Василівна Закінчила Херсонський державний університет
У своїй роботі Людмила Василівна керується відповідальністю за досягнення учнів. Сучасний підхід, інтерактивне впровадження методів та інноваційних технологій дають високі результати у дітей. На уроки англійської мови учні ідуть не зі страхом отримати погану оцінку, а із переконанням одержати нові знання і задоволення від навчальної праці тому, що уроки проходять динамічно та цікаво. Кожна дитина на протязі уроку має своє творче місце, де і розкриваються ії здібності. |
Учитель англійської мови
|
|
Пучкова Оксана Валеріївна Закінчила Херсонський державний університет
Оксана Валеріїна викликаючи інтерес в учнів до вивчення іноземної мови,постійно шукає нові, цікаві і результативні форми і методи навчання. Вважає, що застосування ігор дає змогу зберегти ентузіазм і високу працездатність до останніх хвилин уроку. Гра на уроці англійської мови допомагає учням молодших класів подолати несміливість; повірити в себе, у свої сили; вивчити нову лексику; мовні конструкції; розвиває кмівіь. |
Учитель фізичного виховання
|
|
Воронкіна Ганна Вікторівна Закінчила Херсонський державний університет
Метою педагогічної діяльності вважає виховання здорового підростаючого покоління засобами фізичної культури. У своїй роботі багато уваги приділяє загально розвивальним вправам, рухливим іграм та естафетам, вивчення яких сприяє розширенню рухового досвіду учнів, формує культуру рухів. |
Учитель фізичного виховання
|
|
Козіна Олена Миколаївна Закінчила Херсонський державний університет
Шестиразова чемпіонка та багаторазовий призер чемпіонатів України з пауерліфтингу. Займається тренерською діяльністю. Головною метою своєї роботи вважає виховання у дітей стійкої зацікавленості заняттями фізичною культурою та спортом. |
Логопед
|
|
Бережна Валентина Василівна
На світі є безліч різних професій. Я – вчитель – логопед – людина, яка не лише виправить мову, позбавить від помилок читання і письма, а й той, хто поселить в душі дитини надію та впевненість у власних силах. Я допомагаю учням пізнати всі принади і багатства української мови, знайомлю з усім різноманіттям засобів мовлення, допомагаю їм навчитися керувати органами мови, красиво, чітко говорити і писати без помилок. Все це допомагає надалі домогтися успіху, знайти цікаву і престижну роботу. Труднощі, невдачі, розчарування відступають, коли я бачу блиск очей своїх учнів. Я готова звернути гори, відкинути поганий настрій і йти вперед. На мою думку, в руках логопеда найдорожча цінність – дитина, його розвиток і перспективи.
|
Педагог-організатор
|
|
Бондаренко Юлія Вікторівна
ОБ’ЄДНАЄМО ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД, БАТЬКІВСЬКУ ЛЮБОВ І ДИТЯЧУ ЩИРІСТЬ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ «ШКІЛЬНОГО ВСЕСВІТУ», ДЕ ДИТИНА-СОНЦЕ, БАТЬКИ-ПЛАНЕТИ, А ПЕДАГОГИ-СУПУТНИКИ. СТАРТУЄМО ДО МЕТИ!
|
Медична сестра
|
|
Пишна Олена Опанасівна
Олена Опанасівна грамотний фахівець, до роботи ставиться сумлінно, кваліфіковано виконує всі покладені на неї обов'язки. У роботі безвідмовна, принципова. Вживає всіх заходів для найкращого обслуговування учнів. Досконало володіє принципами надання долікарської допомоги. Чітко дотримується всіх правил асептики і антисептики, санітарно – епідемічного режиму навчального закладу. Володіє сучасними методами педіатрії та профілактики захворювань. Здійснює поточний санітарний нагляд, проводить протиепідемічні заходи. Серед учнів і вчителів організовує і проводить санітарну освіту, гігієнічне виховання і пропагує здоровий спосіб життя. |