Тренінги для вчителів

21.11.2018  Херсонська гімназія №3. Семінар для вчителів початкових класів, психологів на тему «Що таке синдром гіперактивності?»

 Питання,що обговорювались: Особливості освітніх потреб гіперактивних учнів. Алгоритм роботи,режим роботи та відпочинку. Спільна робота родини та спеціалістів з дітьми з СГТДУ.

img-1473img-1474img-1475img-1476

November, 21 2018    

Kherson Classic School #3   Seminar for educators (primary school Deputy Heads, teachers, psychologists).

Topics covered: Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD).How to work with children: algorithm of work and rest. Joint work of family, school and community

 

12 грудня 2018 року в Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 Херсонської міської ради відбувся навчально-методичний семінар «Загальні принципи здійснення адаптації та модифікації освітнього процесу для дітей із особливими освітніми потребами».

Вчителі класів з інклюзивною формою навчання, педагоги спеціальних класів, вчителі індивідуального навчання, дефектологи, логопеди закладів загальної середньої освіти м. Херсона, слухачі курсів підвищення кваліфікації при Херсонській академії неперервної освіти-директора шкіл області обговорювали питання подальшого вдосконалення методичної майстерності педагогів, які працюють у спеціальних класах та класах із інклюзивною формою навчання, створення сприятливих умов для забезпечення розвитку спеціальної освіти, успішної організації освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами. 
Фахівці закладу презентували систему роботи вчителів з питань інклюзивної освіти, інноваційні форми та методи навчання дітей з особливими освітніми потребами. Надали методичну допомогу педагогічним працівникам загальноосвітніх закладів загальної середньої освіти в організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах модернізації освіти.
Присутні відвідали «Творчу лабораторію педагогів закладу», виставку дитячих робіт, класи з інклюзивною формою навчання, ресурсні кімнати. Взяли участь в проведенні майстер-класів.

teachers1teachers2teachers3teachers4

12 December ,2018 Kherson school #4 Seminar on topic “The ways to adapt and modify educational process to support children with special educational needs” for teachers of inclusive classes, special education teachers, speech therapists, school principals of Kherson. 
The specialists of the institution presented innovative forms and methods of teaching children with special educational needs. They provided assistance to secondary schools teachers in order to organize psychological and pedagogical support for children with special educational needs.
The Creative Lab was presented to the participants of the event. They visited the exhibition of children’s works, observed inclusive classes and resources rooms. 

Протягом 30-31 січня у Херсонській гімназії №3 Херсонської міської ради проходив тренінг для тьютерів (асистентів учителя ), впродовж якого були обговорені актуальні питання навчання дітей з особливими освітніми потребами. Тренінг проводився в рамках реалізації Міжнародного проекту «Світ можливостей для кожної дитини»за підтримки відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні. 120 учителів міста протягом двох днів розглядали проблеми толерантного ставлення до учнів з особливими освітніми потребами, організації навчання за індивідуальною формою дітей з ООП в закладах загальної середньої освіти, визначали шляхи їх вирішення. Розглянули актуальні питання навчання дітей з особливими освітніми потребами. Тренери: Ільїна В.М.- завідувач методичного кабінету при управлінні освіти, Місюченко С.І.- методист МК при УО, Чудна В.І.-заступник директора з НВР ЗЗСО № 55, Щербина Н.П.-заступник директора з НВР Херсонської гімназії №3, Басай Г.Г.- учитель початкових  класів ЗЗСО № 55, Соловйова С.П.- працівник ІРЦ при УО, Гуренок Г.М.- практичний психолог методичного кабінету при УО, Азовська Н.В.- методист-логопед методичного кабінету при УО, Заєць Н.В.- практичний психолог ІРЦ при УО разом із тьютерамиобговорювали корекційну спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами і створювали індивідуальні плани корекції. По завершенні роботи учителі отримали сертифікати учасників тренінгу «Інклюзія в освітньому середовищі».

teachers january2teachers january3teachers january4teachers january6teachers january7teachers january8teachers january9teachers january10teachers january11teachers january12teachers january14teachers january15teachers january17teachers january18

 30-31 January, 2019 Kherson Classic School #3
Practicing teachers and psychologists, the trainer from inclusive and resource centre, certified trainers in inclusive education conducted the training “CwSENs and teachers: the ways to cooperate to succeed” for 120 educators, teachers and tutors from Kherson schools. 

 

20 лютого у гімназії №3 відбулася зустріч учителів гімназії з методистом методичного кабінету управління освіти Херсонської міської ради Гуренок Г.М. 
Галина Миколаївна пояснила учителям гімназії, що треба розуміти під поняттям «булінг», ознайомила присутніх із психологічними аспектами прояву булінгу, причинами виникнення булінгу серед дітей. Запропонувала шляхи вирішення деяких ситуацій, які дії з боку педагогів можливі під час вирішення конфліктів та яка може бути відповідальність учителів і батьків.

teachers1-1teachers1-2teachers1-3teachers1-4teachers1-5teachers1-6

20 February, 2019 within the framework of the project “A World of Possibilities for Every Child” a psychologist from Kherson Methodological Office Halina Gurenok had a meeting with the teachers of Kherson Classic School #3 to inform them about the general nature of bullying, bullying prevention initiatives and measures in community in general and at school in particular. Despite the differences everybody has a right to be treated with respect. 
The meeting was held with the support of the Public Affairs Section of the U.S. Embassy in Ukraine.