- Схема самоаналізу уроку
- Чи відповідає мій урок програмі?
- Чи вірно мною було визначено і вирішено на уроках навчальні, розвивальні і виховні завдання?
- Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням?
- Що було головним, істотном на уроці? можливо я не зумів акцентувати увагу учнів на вивченні головного?
- Чи вдало визначено структуру уроку? чи було організовано на уроці роботу з формування основних умінь, навичок, інтересів учнів? як здійснювалися внутрішньопредметні і міжпредметні звязки?
- Які методи і засоби навчання було використано на уроці? чи був вдалим їх вибір і поєднання?
- Які форми навчання( колективні, групові, індивідуальні) домінували на уроці? чи був вдалим їх вибір і поєднання?
- Чи обєктивно, з коментуванням і відповідно до норм оцінювання оцінено мною знання учнів?
- Чи правильно здійсено на уроці інструктаж, визначено обсяг і складність домашнього завдання? чи була при цьому диференціація?
- Що було зайвим у моїй діяльності і в діях учнів?
- Памятка вчителю для самоаналізу уроку.
- Які головні завдання уроку, як їх враховано в ході реалізації його мети?
- Чи ефективно використано час уроку? чи раціональна була його структура для розвязання головних завдань, досягнення мети?
- Який тип і вид уроку застосовано, як він пов'язаний з попередніми,який матеріал даного заняття необхідно використати надалі(які опорні поняття, знання,вміння, навички формував учитель).
- Яке поєднання методів навчання обрано для вивчення нового матеріалу? чому?
- Характеристика навчальних можливостей класного колективу за результатами педагогічного аналізу( на підставі діагностування учнів з урахуванням рішень педагогічного консиліуму). які особливості учнів були враховані під час планування даного уроку?
- Як організовано проблемні й проблемно-пошукові ситуації з метою поглиблення засвоєного матеріалу, створення відповідного настрою учнів?
- Як було використано кабінет? чому обрано саме такі засоби навчання?
- Чи виконувалися правила педагогічного такту, етики, норми взаємин учителя та учнів?
- Як здійснювалося диференційоване навчання на уроці?
- Наскільки ефективно організовано самостійну роботу?
- Які елементи, етапи, форми і методи навчання були найвдалішими? що з прогнозованого і запрограмованого не вдалося? чому?
- Як працювати над усуненням зазначених недоліків? яка допомога потрібна з бокушколи,членів адміністрації, методичної служби?
- Характер, обсяг і диференційованість домашнього завдання. чи підготували ви учнів до його виконання?