- Перед уроком перевірте , чи все потрібне на місці , чи немає непотрібних предметів біля дошки , чи чисто в класі.
- Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку.
- Не витрачайте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Вводьте систему взаємоперевірки.
- Поясніть учням мету , завдання уроку.
- Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми , пропонуйте учням вирішувати їх самостійно.
- Не спішіть виправляти помилку учня , краще , якщо її виправлять однокласники.
- Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці - пропонуйте учням більше писати , розв’язувати прикладів.
- На уроці кожен учень має бути на виду . до кожного шукайте індивідуальний підхід.
- Під час використання ТЗН ,комп’ютерної техніки , наочності не марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.
- Під час організації самостійної роботи , усних відповідей не квапте учнів.
- Використовуйте усі наявні можливості для реалізації принципів розвивального навчання.
- Звертайте увагу на виховні аспекти уроку: працездатність , бережливість , зібраність.
- Домашнє завдання потрібно давати з поясненням , до дзвоника. Не затримуйте учнів після дзвоника. В перших - сьомих класах проводьте фізкультхвилинку в середині уроку.
- Пам’ятайте : кожен урок не повинен бути схожим на попередній.