ГІМНАЗІЯ

ІМ. В.Ф. ЗАБОТІНА

 

stop

nation patriot

 

klasna ocinka

samovryad

 

 

prof

 

 

 

Кришталеві нотки

12 грудня 2019 року пройшов конкурс дитячої естрадної пісні ,,Кришталеві нотки,, серед учнів Корабельного району. Учні гімназії №3 підготували на конкурс сольні виступи, дует, квартет та ансамбль. Дебютували на конкурсі учні 5-В класу, вихованці народного театру ,,Арт-Ідея,, Бондарчук Софія та Шепта Андрій і посіли ІІ місця. Також, ІІ та ІІІ місця отримали солісти,вихованці зразкового вокального ансамблю ,,Орхідея,, Вітаємо ученицю 11-А класу Стогорнюк Аліну, учня 6-В класу Гладкого Костянтина, ансамбль ,,Орхідея,, та квартет ,,Символ,, з перемогою! Бажаємо впевненого виступу на міському етапі конкурсу! 

79744328 1738546822943238 3665207769079742464 n 80323655 2365968653714090 113554167892541440 n 80487871 555853271922617 400107982085423104 n

лборьтриьриь 79366985 585812648648585 4616771495929053184 n

Надаємо першу невідкладну допомогу…

         Навчатися ніколи не пізно. У Херсонській гімназії №3 Херсонської міської ради проведений майстер-клас з наданняпершоїмедичноїдопомогипостраждалим у різних надзвичайних ситуаціях.

В організації та проведенні цього важливого заходу взяли участь співробітники Товариства Червоного Хреста Корабельної районної у місті Херсоні ради Андрєєва І.М., Платонова О., волонтер загону швидкого реагування «Влад» при Херсонській обласній організації Товариства Червоного Хреста України Юрій Круглов.

          Учням 11-А класу, які були задіяні у тренінгу, було наголошено на тому, що основною метою проведення майстер-класу є збереження життя людей, які постраждали, освоєння основних прийомів першої медичної допомоги в екстреній ситуації до приїзду бригади швидкої допомоги.У ходіпроведеннямайстер-класудіти на манекенах, піднаглядом досвідченихфахівців проводилиштучнедихання, закритиймасажсерця, зупинкукровотечі, накладання шин при переломах кінцівок та способитранспортуванняпостраждалого до лікувального закладу.

Тішить те, що наші школярі ознайомлені з основними правилами надання допомоги, яка може знадобитися у надзвичайній ситуації. Вони правильно відповідали на поставленні питання і надали відповіді:

- перше, що треба зробити-не розгубитися і викликати швидку медичну допомогу;

-підійти до людини, і якщо вона при свідомості, запитати, чи потрібна їй допомога;

-надавати допомогу підручними засобами, просити перехожих про допомогу, чекати на приїзд швидкої..

Профілактика булінгу

Соціально-психологічна служба гімназії з психологом Бондаренко І.В. проводить корекційно-розвивальні заняття з учнями  5-х класів.  Основна мета: адаптація до нових умов, навчання, зниження тривожності, згуртування колективу. Актуальним питанням залишається профілактика булінгу в закладі освіти.  

1 2 3 4

Розірви коло

В рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти домашнього насильства» у гімназії відбулася зустріч учнів 9-10-х класів із шкільними офіцерами поліції. Луняка Ірина Олександрівна і Грибко В’ячеслав Володимирович ознайомили учнів із видами домашнього насильства. Розповіли про ситуації, в які може потрапити дитина, і як вона має поводитися, щоб захистити себе. Адже-домашнє насильство-це поширена проблема в усьому світі серед усіх верств населення. Учні повинні знати, що є Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», відповідно до якого, людина має право на ефективний захист від домашнього насильства та отримання необхідної допомоги.

В ім’я ідеалів добра, справедливості, правди, духовності…

Основи духовності й моралі закладаються в дитинстві, і добре, і зле в душу людини засівається у перші роки її життя, а все, що відбувається з нею пізніше, лише коригує результати посіяного. Протягом поточного навчального року Херсонська гімназія №3 є учасником обласного пілотного проекту з морально-духовного виховання учнів. В освітньому закладі розроблений та впроваджується відповідний план заходів із зазначеного питання. Для старшокласників запроваджений цикл бесід «Сім’я – родина – рід - народ» «Сімейні цінності», для малюків-уроки добра.Проведення годин спілкування, бесід, конкурси учнівських творів, уроки моральності і добра – все це сприяє збагаченню у дітей соціального досвіду, формує свідоме, відповідальне ставлення до своїх обов`язків, обов’язків перед родиною і дорослими. На нашу думку, справжнє виховання полягає в тому, щоб моральний ідеал добра, правди, честі, духовної праці жив у кожному юному серці.

Творчі і талановиті

Національний центр «Мала академія наук України» проводив Всеукраїнський конкурс есеіменіСергіяКемського до Дня Гідності та Свободи.Конкурс оголошений з метою вшануванняпам’ятіжурналіста, політолога, Героя НебесноїСотніСергіяКемського.

Понад п’ятсот учнів 8-11-х класів закладів загальної середньої освіти, вихованців закладів позашкільної освіти з різних міст та селищ України взяли участь у конкурсі. Майже сто учнів стали переможцями. Учениця 10-Б класу Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради Лінтварьова Дарія також є переможцем Всеукраїнського конкурсу есе.Найкращі дитячі твори будуть видані окремою збіркою у лютому 2020року. Ми вітаємо нашу ученицю з перемогою і бажаємо подальших успіхів і творчих злетів!!!

Наша земля-Україна

15 рік Херсонська гімназія №3 Херсонської міської ради у своїх стінах приймає учасників обласного конкурсу художнього читання «Наша земля-Україна».

30 листопада 250 дітей –учасників зі всієї Херсонської області і міста Херсона приїхали на 20-й ювілейний конкурс. Приїхали для того, щоб не лише позмагатися у виконавській майстерності, а і для того, щоб показати наскільки дружніми і завзятими є діти і їхні керівники. П’ять категорій читців об’єднали виконавців молодшої, середньої, старшої, авторів власних творів, студентів ліцеїв. Директор гімназії №3 Петров О.В. привітав конкурс «Наша земля-Україна» і його організаторів із ювілейною датою, а учасникам побажав успіхів і перемог!!!

Прощавай яскрава осінь!!!

Кольорові іжачки, казкові дракончики із листя і шишок, картопляні хрюшки і багато інших поробок із осіннього природного матеріалу підготували малюки початкової школи разом із своїми батьками. Такою яскравою виставкою школярі, батьки, учителі Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради проводжають лагідну і чудову цьогорічну осінь. Попереду всіх чекає зима, ми сподіваємося, що сніжна і не менш чудова, ніж минула осінь. Адже у природи, звісно, немає поганої погоди. До побачення, осінь! Ми вдячні тобі за дари ланів і лісів! Готуймося до Новорічних святок та Різдва! Зима попереду, чарівна і загадкова, і, обов’язково - із святами і канікулами!!!

Зустрічі з поліцейськими-це потрібно для всіх!

До 4-В класу завітали шкільні офіцери поліції. Кожна зустріч учнів із офіцерами поліції (у гімназії такі зустрічі відбуваються часто) стає справжнім досвідом для дітей у здобутті певних знань про правопорядок, знання та виконання своїх обов’язків у шкільному середовищі. Що відбувається з нашими малюками в позаурочний час, за стінами освітнього закладу відомо їхнім батькам. Дуже сподіваємося на плідну співпрацю з батьками, адже від того, яких громадян ми спільно виховуємо, залежить наше майбутнє і впевненість у завтрашньому дні!!!

Скайп-зустріч

26.11.2019 учні 10-Б класу, учасники міжнародного проекту "Глобальні цілі сталого розвитку" на платформі e-Twinning взяли участь у скайп-зустрічі із своїми однолітками, партнерами у проекті, із ASSIDEN High school, Норвегія.

Під час зустрічі гімназисти представили свою країну, школу, місто, ознайомили учнів з Норвегії із культурою та традиціями рідного краю та дізнались про життя школярів у Норвегії. У рамках проекту учасники скайп-зустрічі обговорили такі питання:

  • якісна освіта
  • гендерна рівність
  • чиста вода та належні санітарні умови
  • зменшення нерівності
  • боротьба за зміною клімату
  • збереження морських екосистем
  • партнерство заради стійкого розвитку
  • skype-meeting2skype-meeting3skype-meeting1skype-meeting5

Тиждень англійської мови

ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ(18.11-22.11)  

Тема «Глобальні цілі сталого розвитку»

Цілі сталого розвитку, які ще називають «Глобальними цілями», – це загальний заклик до дій, спрямованих на те, щоб покінчити з бідністю, захистити планету і забезпечити мир і процвітання для всіх людей у світі. 17 цілей були ухвалені на Саміті ООН і охоплюють такі сфери, як кліматичні зміни, економічна нерівність, інновації, стале споживання, мир і справедливість. Для обговорення англійською мовою – це досить складна тема, але ми спробували розібратися із неюз учнями Херсонської гімназії № 3, куди було запрошено бібліотекаря відділу документів іноземними мовами. Більш детально ми розглянули три глобальні цілі, пов’язані з екологією. Старшокласники згодні, що поставлені ООН завдання стосуються їх у першу чергу, тому що майбутнє пов’язане саме із ними. Присутні відповідали на відкриті запитання Think-Share Questions та взяли участь у екологічній вікторині.

eng15eng16

18.11.2019  учні 10 –Б класу (вч. Єрохіна О.В., Петрова Н.В.) - учасники міжнародного проекту на платформі e-Twinning провели презентацію глобальних цілей сталого розвитку для своїх однокласників. Нестандартною формою проведення уроку був і квест, під час якого учні мали можливість практично закріпити здобуті знання шляхом інтерактивних ігор, творчих завдань, з використанням цифрових технологій. Усі завдання базувалися на основній з 17 цілей-співпраця заради досягнення цілей.

eng17eng19eng18eng21eng23eng24eng42eng44

 19.11.2019 учні 5-х  класів  (вч. Єрохіна О.В., Петрова Н.В.)  стали учасниками екологічних квізів, підпорядкованих 3-м цілям сталого розвитку. Командна робота, мультимедійні технології та творчі завдання, використані під час інтелектуальних змагань сприяли розумінню ключових складових суспільства, у якому кожен відповідає за збереження природи і є її частиною.

eng27eng28eng29eng30

Однією з глобальних цілей сталого розвитку є здоров’я та благополуччя людини, про що  20.11.2019 учні 7-х класів (вч. Петрова Н.В., Чепелева О.П.) дізналися під час гри-змагання: було обговорено важливість здорового способу життя та у командах розроблено програму його дотримання.

eng33eng34eng35eng36eng37

Учні 11 A класу (вч.Єрохіна О.В.) створили відеоролик на  підтримку декількох цілей сталого розвитку(чиста вода та санітарія, збереження морської екосистеми та відповідальність за користування та виробництво) на тему «Використання пластику - проблема сьогодення» та розмістили його на Youtube.

У рамках декади англійської мови вчителі Сордія І.М. та Чепелєва О.П.18.11 та 20.11.2019р.  провели тематичний захід країнознавчого характеру День Подяки для учнів 8-х класів гімназії. Учні дізналися про історію одного з наяскравіших американських свят, познайомились із традиціями святкування, стали свідками президентської церемонії помилування індички, яка щорічно відбувається у Білому Домі. Захід супроводжувався командним змаганням учнів на розвиток уваги, логічного мислення та креативних здібностей школярів(виготовлення власноруч символів Дня Подяки). Найяскравішою подією свята стала представлена гімназистами костюмована драматизація часів пілігрімів та індіанців. Школярі із задоволенням взяли участь у заході, отримавши новий досвід та справжній заряд позитивних емоцій.

eng1eng2eng3eng4

22 листопада у паралелі 6-х класів гімназії пройшла пізнавальна гра-змагання на кращих знавців іноземної мови 'English experts',  яку організували та провели вчителі англійської мови Сордія І.М. та Чепелєва О.П. Кожен клас був представлений чотирма командами, які презентували себе креативними девізами та оригінальними емблемами. Гімназисти змагалися у читанні англійських скоромовок, вміннях швидко знаходити лексико-граматичні помилки та коректувати їх, знаннях найвідоміших пам'яток Лондона. Команди з ентузіазмом взяли участь у пізнавальній вікторині 'Around the UK', виступили в ролі детективів, розшифровуючи таємний лист, грали в гру 'Крокодил'.Найцікавішим для школярів виявився конкурс 'Artists' competition', в якому учні малювали Диво-монстрика за почутим описом. Усі команди були відзначені та нагороджені грамотами та дипломами знавців англійської мови.

eng6eng7eng8

Протягом тижня учні 5-х та 7-х класів приймали участь у міжнародному заході «Світ без пластику» наплатформі e-Twinning.

eng10eng12eng11eng13eng14

Вітаємо!!!

15-16 листопада 2019 року в м. Черкаси відбувся Всеукраїнський турнір з таеквон-до (ITF) серед юніорів та юнаків. У змаганнях взяли участь спортсмени з таких областей: Херсонської, Харківської, Черкаської, Кіровоградської, Дніпропетровської, Полтавської, Вінницької, Донецької, Закарпатської, Львівської, Житомирської та Київської.

           ДЮКФП № 4 представляли 7 вихованців керівника гуртка                  з таеквон-до Афанасьєва Дмитра Володимировича. Наші спортсмени посіли І командне місце та зайняли такі призові місця:

І місце - Матвієнко Софія-Адель (гімназія № 3), Безган Елліна (ЛЖЕП);

ІІ місце – Попов Руслан (ЗЗСО № 54).

           Усі переможці та призери були нагороджені грамотами, медалями та почесними кубками. Вітаємо наших спортсменів!

«Я – громадянин маленької країни»

15 листопада відбувся традиційний захід, національно-патріотичне свято «Я – громадянин маленької країни», на якому п’ятикласники доводять що вони готові носити почесне звання ГІМНАЗИСТ! На свято були запрошені завучі гімназії Єгорова Т. А., Щербина Н. П., Деденок В.В., Неклеса В. П., перші вчителі та директор гімназії Петров О. В., який звернувся з привітальним словом до новоприбулих членів гімназичної родини. Тематикою свята у цьому році були природні стихії, як символ нестримної енергії маленьких п’ятикласників. Кожен мав свою стихію: 5-А – земля, 5-Б- вогонь, 5-В – вода, 5-Г – повітря. Випробування дітям проводили стихії – учасники учнівського самоврядування гімназії, а спостерігачем за меншими товаришами була п’ята стихія – «Астрологи» - також представники учнівського самоврядування. Перше випробування «Статут», на знання комісій самоврядування, проводила стихія води. Родюча та квітуча земля попросила п’ятикласників охарактеризувати якими якостями повинен володіти справжній п’ятикласник у конкурсі «Яким я маю бути». Стихія вогню перевірила знання дітей про систему самоврядування гімназії у конкурсі «Знаю все». Останній конкурс називався «Збери слово», стихія води ставила питання, а діти повинні були швидко із букв скласти слово-відповідь. За кожний конкурс, кожен клас отримував частину пазлу, на якому був зображений фрагмент малюнку стихії, яку представляв клас. У останньому фінальниму випробуванніп’ятикласникам треба було скласти пазл, втіливши в собіенергіювсіхстихій, яка буде допомагати їм іти стежкою гімназичного життя!

Наприкінці свята, президент гімназії Лінтварьова Д. та самоврядування вручили гімназичним родинам посвідчення п’ятикласників. Нанашому святі зійшлися чотири стихії, чотири родини п’ятикласників, прекрасних і різноманітних,веселих і кмітливих,розумних і наполегливих, креативних та ініціативних, доводячи нам, що вони рушійна сила на Землі, бо вони її майбутнє та надія.

Ми долучилися…

Учні Херсонської гімназії № 3 взяли активну участь у соціальному проекті «Подаруй дитині щастя!» Декілька років поспіль студенти економіко-технологічного технікуму при ХНТУ є волонтерами Херсонського будинку маляти. Вони запросили парламент гімназії взяти участь і стати активними учасниками соціального проекту. Двадцять класів гімназії протягом тижня проявляли свою небайдужість та громадянську ініціативу, збираючи необхідні речі та продукти харчування для малюків. До гімназії завітали студенти, показали учням цікавий флеш-моб, а учні передали зібрані речі та смаколики для вихованців будинку маляти.

Ніколи не сумують!!!

Вихованці Народного дитячого театру ніколи не сумують, а завжди з користю та розвагами проводять вільний час. У минулий вівторок вони побували на уроках в одеській театральній школі, а в неділю відшліфували свою театральну майстерність у Новій Каховці. Дізнались багато цікавого про історію створення цих міст, побували у катакомбах в Одесі, ознайомились з кам'янимим вишиванками у Новій Каховці.

Тиждень безпеки дорожнього руху

15 листопада до гімназії №3 завітали офіцери патрульної поліції. Учні 11-А, 10-Б, 9-А класів мали можливість поспілкуватися із інспекторами. Луняка Ірина Олександрівна в 9-А класі провела бліц-опитування учнів на знання основних правил для учасників дорожнього руху та пішоходів. Інспектор Клімова Алла Віталіївна розігрувала з учнями 10-Б ситуації, в яких може опинитися пішохід і давала можливість дітям подумати як правильно діяти за різних несприятливих обставин. Одинадцятикласники поспілкувалися із офіцером Грибком В’ячеславом Володимировичем та мали можливість почути відповіді на питання, які цікавили дітей, зокрема про права та обов’язки учнів та їх батьків.

Всі три зустрічі супроводжувалися цікавими відеоматеріалами, які показали дітям інспектори. Зустрічі із патрульними поліцейськими є корисними для молоді, адже несуть в собі не лише знання прав та обов’язків учнів, а і є прикладом «живого» спілкування дітей із представниками Закону.

 

Яскрава назва-найкращі учні

Оновлюємо фасад нашого освітнього закладу. Нещодавно парадний вхід гімназії прикрасили яскраві банери з назвою та гербом освітнього закладу, за що колектив гімназії висловлює подякуХерсонському обласному товариству українського реєстрового козацтва на чолі з головою адмістрації Капленко Є.А.


Здоров’я дитини сьогодні. Важливо?

За останніми оцінками ВООЗ, близько 20 млн.дітей до 8 років мають проблеми із зайвою вагою. А в Україні –це близько 10-11%.За даними українських вчених, 36.4% учнів загальноосвітніх шкіл мають низький рівень фізичного здоров'я. Гімназія бере участь у соціальній програмі «HealthySchools: заради здорових і радісних школярів» Програма має на меті сприяти розвитку здорового харчування, фізичних активностей та свідомого ставлення школярів до власного здоров’я. У жовтні 2019 року члени учнівського самоврядування провели урок на базі третіх класів на тему "Здоров'я та харчування". Цю зустріч проводили учениці сьомого класу, учасниці клубу «Дивосвіт» при МУП. Діти розповіли про важливість та принципи здорового харчування, провели декілька пізнавальних ігор. Цікавими для молодших школярів були досліди зі шкідливими продуктами, чіпсами та газованими напоями, які так полюбляють вживати школярі. Учні змогли побачити чим небезпечні дані «смаколики».

За планом уроку було проведено декілька блоків запитань: перший блок - перевірка вже здобутих знань, другий–властивість та користь харчових продуктів, третій – що запам’яталось під час уроку.

Наприкінці уроку для закріплення здобутих знань, діти робили колажі на тему "Здорове харчування". Молодші школярі були задоволені приходом дівчат!

Авторизація

Моя пошта

Ви не авторизовані.

Останні коментарі

Відвідування

10021318
Сьогодні
Вчора
Цей тиждень
Мин. тиждень
Цей місяць
Мин. місяць
Всі дні
255
10274
32545
9929620
189147
185137
10021318

Ваш IP: 34.226.244.70
Зараз: 2020-02-27 00:50:52