Наукову роботу учень виконує самостійно, дотримуючись рекомендованої структури та вимог до технічного оформлення.
Структура науково-дослідницької роботи
1. Титульна сторінка
Зразок титульної сторінки наукової роботи:
ХЕРСОНСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ МІСЬКЕ НАУКОВЕ ТОВАРИСТВО УЧНІВ «ПОШУК»
ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 1 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Секція: «Педагогіка »
Професійна орієнтація старшокласників
Автор: Іванов Іван Васильович, учень 11 класу
Науковий керівник: Петрова Ніна Федорівна, кандидат біологічних наук, доцент Херсонського державного університету Херсон - 2013 |
2. Зміст
У змісті вказуються заголовки розділів (підрозділів) та сторінки, на яких вони розміщені.
Зразок змісту науково-дослідницької роботи:
ЗМІСТ | |
Вступ | 3 - 4 |
1. Теоретико-методичні аспекти професійної орієнтації старшокласників |
|
1.1. Суть, значення та завдання професійної орієнтації | 5-8 |
1.2. Основні напрями професійної орієнтації | 8-10 |
1.3. Управління профорієнтацією | 10-12 |
2. Аналітичні дослідження професійної роботи в закладах освіти | |
2.1. Деякі аспекти організації профорієнтаційної роботи в економічно розвинених країнах |
13-18 |
2.2. Канадський досвід у проведенні профорієнтаційної роботи | 18-21 |
2.3. Сучасний стан профорієнтаційної роботи в освітніх закладах України | 21-25 |
3. Шляхи удосконалення профорієнтаційної роботи в позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного спрямування | |
3.1. Профорієнтація в позашкільних навчальних закладах | 25-30 |
3.2. Методико-діагностичні матеріали для проведення профорієнтаційної роботи | 30-33 |
3.3. Профільні гуртки - крок до удосконалення профорієнтаційної роботи | 33-35 |
Висновки | 35-37 |
Додатки | 38-39 |
Список використаної літератури |
40-41 |
З. Вступ
У вступі розкриваються актуальність теми, мета, основні завдання, предмет і об'єкт дослідження, структура роботи. Структура вступу:
Методи дослідження; Інформаційна основа; Практична значимість; Структура роботи.
4. Основна частина
Ця частина складається з двох-трьох основних розділів, які, у свою чергу, можуть поділятися на два-три підрозділи і за змістом повинні відповідати направленості теми, підпорядковуватись основній меті та завданням, мати приблизно однаковий обсяг.
5.Висновки
Обов'язкова частина наукової роботи, яка містить узагальнення з викладом прогнозу діяльності об'єкту досліджень у перспективі.
6.Додатки
До них слід включати допоміжні матеріали (таблиці, схеми, ілюстрації, гербарії, колекції тощо). Кожний додаток починається з нової сторінки, у правому верхньому куті пишуть слово "Додаток". Якщо в роботі декілька додатків - їх нумерують арабськими цифрами (наприклад: "Додаток 1"). Сторінки в додатках нумерують у межах одного додатка. Посилання на додатки в тексті робити обов'язково.
7.Список використаної літератури
У літературних джерелах і наукових виданнях вказують прізвище, ініціали автора, повну назву книги, місце видання, видавництво, рік видання, кількість сторінок. Для статей, що опубліковані в періодичній пресі, зазначають прізвище, ініціали автора, назву статті, назву журналу чи газети, рік видання, номер журналу чи дату виходу газети, сторінки статті:
Список використаної літератури:
1. Конституція України. - К.: Юридична література. 1996. - 50 с.
2. Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в України: Указ Президента України від 4 липня 2005 р. №1013/2005//Уряковий кур'єр. -'2005. - 5 липня.
3. Царенко А.В., Яцук Г.Ф. Валеологія. Підручник для 8-9 класів загальноосвітніх шкіл. - К.: Генеза, 1998.-136 с.
4. Ільченко В.Р., Гуз К.Ж. Довкілля - 5. - К: Торгово-видавниче бюро ВНУ, 1996. - 240 с.
5. Зелені скарби України/С.А.Генсірук, В.О.Кучерявий, Л.Й.Гайдарова, В.Д.Бондаренко; За ред. С.А.Генсірука. - К.: Урожай. 1991. - 192 с.
6. Чому рослини лікують/М.Я.Ловкова, А.М.Рабінович, С.М.Пономарьова та ін. - М: Наука, 1990. -256 с.
7. Бабрицька В,І, Гринькова М.В.. Валеологія: Навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів освіти: В 2 ч. - Полтава: "Скайтек", 2001. - Ч.І. - 146 с.
8. Вербщький В.В. Педагогічні принципи особистісного підходу до роботи з цілеспрямованим учнем/ЛРозвиток біологічної освіти в Україні. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції 26-27 вересня 2006 р. - Мелітополь, 2006. - 4-8 с.
9. Володимир Вербщький. Організаційно-методичні засади еколого-натуралістичної роботи позашкільних навчальних закладів (2003-2008 роки)//Рідна школа. - 2006. - №8 (919), серпень. - 5-9 с.
10. А.Заднепровская, Т.Скуратовская. Нематериальное мотивирование: несколько зффективньгх секторов/Ютдел кадров. - 2004. - №1-2. - 22-23 с.__________________________
8. Робота повинна містити також тези, відгук наукового керівника і рецензію провідного спеціаліста.
Тези - це стисло сформульовані основні положення статті, лекції, доповіді. Тези позбавлені деталей, пояснень, таблиць, ілюстрацій тощо. їх подають у вигляді цитат з першоджерела або формулюють власними словами. Кожна теза, що містить нову думку, пишеться з абзацу. Реквізити:
Прізвище та ініціали (ім'я) автора.
Місце написання. Заголовок (назва доповіді).
Текст._________________________________________________________________
Іванов Іван Васильович,
учень 11 класу загальноосвітнього навчального
закладу І-ІП ст. м. Херсона,
кандидат в дійсні члени МАН
Петрова Ніна Федорівна,
кандидат біологічних наук, доцент кафедри
ботаніки Херсонського державного університету
______ Ефективні методи вирощування дуба звичайного____________________
Технічне оформлення тез: