Перед уроком перевірте , чи все потрібне на місці , чи немає непотрібних предметів біля дошки , чи чисто в класі.
Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку.
Не витрачайте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Вводьте систему взаємоперевірки.
Поясніть учням мету , завдання уроку.
Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми , пропонуйте учням вирішувати їх самостійно.
Не спішіть виправляти помилку учня , краще , якщо її виправлять однокласники.
Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці - пропонуйте учням більше писати , розв’язувати прикладів.
На уроці кожен учень має бути на виду . до кожного шукайте індивідуальний підхід.
Під час використання ТЗН ,комп’ютерної техніки , наочності не марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.
Під час організації самостійної роботи , усних відповідей не квапте учнів.
Використовуйте усі наявні можливості для реалізації принципів розвивального навчання.
Звертайте увагу на виховні аспекти уроку: працездатність , бережливість , зібраність.
Домашнє завдання потрібно давати з поясненням , до дзвоника. Не затримуйте учнів після дзвоника. В перших - сьомих класах проводьте фізкультхвилинку в середині уроку.
Пам’ятайте : кожен урок не повинен бути схожим на попередній.