ГІМНАЗІЯ

ІМ. В.Ф. ЗАБОТІНА

 

stop

nation patriot

 

klasna ocinka

samovryad

 

 

prof

 

 

 

Запрошуємо до нас на навчання!!!

 

 

obyava.jpg

 

Реєстрація за посиланням:
Для учнів 2-5 класів 
 учнів 6-9 класів:
 

 

Херсонська гімназія №3 Херсонської міської ради оголошує додатковий набір учнів у 2-4, 5-9 класи на 2023/2024 н.р.

Якщо ви шукаєте заклад, у якому працюють розумні, креативні, творчі вчителі, заклад , який надає якісні освітні послуги, заклад, у якому не тільки навчають, а й розвивають творчі здібності, де вас завжди вислухають і підтримають, тоді гостинно запрошуємо до нашої дружньої родини.

Херсонська гімназія №3 Херсонської міської ради оголошує додатковий набір учнів у 2-4, 5-9 класи на 2023/2024 н.р.

Реєстрацію електронної заяви учнів 2-5 класів можливо здійснити за покликанням: https://forms.gle/DGyqqtUaCMbpCxGU6 .

Реєстрацію електронної заяви учнів 6-9 класів можливо здійснити за покликанням: https://forms.gle/T9A4GSi5R35N3SVw6 .

Реєстрація до 1-го класу здійснюється за покликанням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdFRglRoEKedXD7ZTqg_c8IHnRyRVL8o9xUpenG0NgcOeX3hg/viewform .

Вітаємо!!!

О мово вкраїнська! Хто любить її,
Той любить мою Україну.
В.Сосюра

 

Колектив Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради вітає з перемогою в обласному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика учня 6 класу Вандрашека Євгенія та його вчителя Ярину Лінтварьову.Так тримати!!!

Важливо для дорослих та дітей знати правила мінної безпеки!

 

❗Важливо для дорослих та дітей знати правила мінної безпеки! Там, де тривали активні бойові дії, залишилось чимало замінованих об'єктів, нерозірваних боєприпасів та інших вибухонебезпечних предметів

Обираючи професію, плануємо майбутнє

 

Дев’ятикласники  Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради взяли участь у цікавих профорієнтаційних  відеоконференціях, організованих Херсонським політехнічним коледжем ОНПУ та Херсонським кооперативним економіко-правовим фаховим коледжем. 27 учнів 9-А і 9-Б класів ознайомилися з переліком спеціальностей, які отримують випускники коледжів по закінченні навчання. Викладачі зазначили, що професійні знання, отримані у закладах, відповідають часу, надають можливість кар’єрного зростання. Щиро дякуємо фахівцям за співпрацю! Віримо у щасливе майбутнє наших дітей!

4CF7AF18-2757-4600-B5D1-82413A1142B3CF34ADEA-9D7C-4308-86DC-4198A7B1B6E8

D1581310-D34F-435A-AC0A-97B5568C6CDE15783979-7459-482A-9CD1-1911D32C242F
05A35BDC-0C4B-495D-9243-FA7E7AFAE96F7FBBDF3F-E407-4DD8-BF27-7A31E782E080

З Міжнародним днем театру

Вітаємо всіх з Міжнароднем днем театру!!!

Наші найщиріші вітання вихованцям Народного дитячого театру "Арт-ідея" Херсонської гімназії № 3 та їх керівнику Грендаш Антоніні Іванівні, які напередодні отримали перемогу у Всеукраїнському конкурсі театрального мистецтва Мельпоменочка - 2022 з виставою "Аліса в країні чудес".

 

 

Інформаційний комікс

1BFAC260-6922-4FC3-8E91-35459CC6A506

 

Міністерство освіти і науки розробило інформаційний комікс для дітей у воєнний стан – це збірка інформаційних порад для дітей та їхніх близьких.
"Через воєнні дії в Україні сьогодні діти позбавлені спокою, вільного неба над головою, а також навчання. Щоб допомогти найменшим українцям емоційно у найважчі хвилини війни та підтримувати патріотичний дух нашої нації МОН представляє авторитетні поради від захисника України", - зазначив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.
https://mon.gov.ua/ua/news/poradi-vid-zahisnika-ukrayini-mon-rozrobilo-informacijnij-komiks-dlya-ditej-u-voyennij-stan

Подбай про себе

Доброго дня, шановні колеги та батьки! Пропоную до Вашої уваги декілька простих вправ на кожен день для стабілізації психоемоційного стану.
1.Очі в різний бік. Рухайте очима в різні боки: подивіться вверх, униз, прямо, а потім повільно праворуч до упору й погляд. Потім знову: вперед, ліворуч і затримайте в крайній точці. Тоді знову прямо. Ця вправа залучатиме «блукаючий нерв», аби ми розслабилися. Дітям можна чимось шелестіти, щоб вони на це дивилися і переводили погляд.
2.Корінець язика пов’язаний із частиною нервової системи, яка також відповідає за заспокоєння. Висуньте язик у напрямку грудної клітини, а потім зробіть язикову гімнастику. Уявіть, що Ваш язик прибирає стелю, потім підлогу і стіни. А ще імітуйте полоскання горла.
3.Обов’язкова вправа. Навіть якщо Ви забудете про все інше, пам’ятайте про цю вправу. Як тільки з’являється можливість, зробіть «потягушки» потягніться вверх. До того ж запропонуйте дітям потягуватися. Якщо Ви вмієте займатися йогою чи стретчингом, згадайте про це саме зараз. Пам’ятайте, що неврологи розповідають про понижений та підвищений тонуси. Коли ми в стані стресу м’язи в спазмі. Нам треба повернути їх нормальний тонус – саме так ми виходимо зі стану стресу. Якщо Ви перебуваєте в закритому просторі й не можете потягнутися, спробуйте потягнути пальці рук, ніг, шию. Це допоможе.
4.Кондиціонер перевантаженої нервової системи. Подуйте на великий палець руки. А тепер уявіть, що Ви дмухаєте на свічку: короткий вдих, а потім видих. Коли ми перебуваємо в стані стресу, перехоплює дихання. Щоби ввімкнути в роботу парасимпатичну нервову систему, що відповідає за заспокоєння та розслаблення, треба старатися робити видихи частіше, ніж вдихи.
Якщо біля Вас є діти, які хвилюються, а у Вас є мильні бульбашки, це прекрасно діє. Дмухати на свічки,повітряні кульки, мильні кульки, співати – усе допомагає.
5.Скорчить гримасу. Уявіть, що Ви хочете когось налякати, а ще постарайтеся видати дивний звук. Ця вправа значно серйозніша, ніж здається. Вана не тільки для того, щоби Ви розсміялися. У той момент, коли ми рухаємо очима чи залучаємо міміку, впливаємо на черепно-мозкові нерви, які допомагають повернути спокій. Ми охолоджуємо напруженість нашої симпатичної нервової системи. Я впевнена, що ця вправа дуже сподобається дітям.
За матеріалами Марії Марковської «Нова українська школа».
Турбуйтеся про себе та своїх близьких. Все буде добре!

EF35CB79-8AF1-4C9C-A3BB-3CFE619BB2D7

Інформація для педагогічних працівників та батьків

9FE3160B-AB05-4EB2-9A19-8AB60FD4E16F

 

Як впоратися з невизначеністю і знайти опору ( за матеріалами психотерапевта Майї Лугової)
ТІЛО
- Дбайте про своє тіло ( гігієна, сон, харчування, вживання води, свіже повітря);
- Дбайте про своє здоров’я ( тиск, температура, фізичні відчуття тощо);
- Більше ходіть, додайте фізичних навантажень;
- Слухайте приємну музику;
- Прислухайтеся, як Ви дихаєте ( наприклад, чи однакові вдих і видих) ,навчиться дихальних практик і практикуйте їх часто.
ДІЯЛЬНІСТЬ
- Знайдіть для себе заняття, яке відповідає Вашим багатим здібностям, незалежно від того, чим займалися до війни;
- Робіть короткотривалі плани ( день, тиждень);
- Не відмовляйтесь від діяльності, якою займалися до війни, якщо вона можлива, навіть не у повному обсязі;
- Додайте діяльності з фізичним навантаженням
КОНТАКТИ
- Будьте у контакті із собою ( прислухайтесь до своїх потреб та бажань, задовольняйте їх за можливості);
- Будьте в контакті з людьми ( діліться думками, почуттями, емоціями, планами), не бійтеся при цьому своїх емоцій і емоцій інших;
- Будьте в контакті з соціумом, спілкуйтесь з широким колом, ніж Ваша родина ( групи, волонтерство тощо);
- Обмежуйте контакти з людьми, які провокують у Вас страх та відчуття небезпеки;
- Просить про допомогу та ділиться підтримкою;
- Забезпечте собі, за можливості звичний особистий простір ( свої речі, час для себе, прогулянки наодинці тощо).
ФАНТАЗІЇ/СЕНСИ
- Обмежуйте перегляд новин;
- Додайте гумору у життя;
- Знайдіть для себе джерело віри ( в Бога, український народ та армію тощо);
- Залишіть в сторінці соцмереж лише екологічних підписників та інформаційні ресурси;
- Мрійте про наближче майбутнє ( продовжте ремонт, дошийте сукню тощо).

95303D5D-7364-4AB0-AD5A-F28413B20CD0

 

Попередження та вирішення сімейних конфліктів
- Зберігайте витримку у будь-якій ситуації;
- Вчасно зупиніться, намагайтесь не доводити справу до агресивності чи ворожого загострення;
- Дайте можливість людині, з якою спілкуєтесь, повністю висловитись;
- Критикуйте не людину, а її думку;
- Ілюструйте свою позицію більше аргументами, ніж емоціями;
- Всебічно аналізуйте розмови, щоб виявити свої помилки, і знати на майбутнє, як їх уникнути;
- Знайдіть у поведінці , бажаннях, прагненнях своїх близьких щось хороше, зосередьтесь на цьому;
- Показуйте на власному прикладі дітям, як правильно треба сперечатися;
- Не переносьте своє змінене ставлення до близьких дорослих на дітей , підтримуйте з дітьми ті ж стосунки, що і раніше;
- Оцініть свій емоційний ресурс у підтриманні стосунків з вороже налаштованими близькими людьми. Якщо зараз це не під силу – відкладіть на час спілкування або уникайте тем, на грунті яких відбуваються постійні неконструктивні суперечки;
- Зміцнюйте зв’язки, розвивайте теми, які Вас зближують.

 

Поради психологів

Психологічна служба Херсонської гімназії #3 підготувала добірку для Дистанційного навчання в особливих умовах. 

Як підтримати підлітка у кризовій ситуації? 

Як учителям розпочати навчальний процес? 

 

Поради психолога для учнів молодших класів 

Кризовий центр

Доброго дня , шановні колеги та батьки!
До вашої уваги посилання на сайт Kризового центру Херсонської гімназії N 3. Вас вітають працівники кризового центру: практичний психолог Кадаченко Вікторія Володимирівна тел. 0660001544, соціальний педагог Анцибор Анастасія Олександрівна тел.0950747609. Години індивідуальних консультацій з 9.00 до 17.00 понеділок-п'ятниця. На сайті кризового центру є сторінки з інформацією для батьків, педагогічних працівників, вправи для найменших, надано ресурсні вправи.


https://sites.google.com/view/crisiscentergymnasius3/главная-страница

Авторизація

Моя пошта

Ви не авторизовані.

Останні коментарі

Відвідування

22343357
Сьогодні
Вчора
Цей тиждень
Мин. тиждень
Цей місяць
Мин. місяць
Всі дні
734
3750
6812
22306190
61326
181786
22343357

Ваш IP: 172.31.0.4
Зараз: 2025-07-16 08:55:54