Звіт директора Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради перед громадскістю відбудеться 18 травня 2023року о 17.00 год за посиланням.
https://meet.google.com/pda-nias-gpw
Якщо ви шукаєте заклад, у якому працюють розумні, креативні, творчі вчителі, заклад , який надає якісні освітні послуги, заклад, у якому не тільки навчають, а й розвивають творчі здібності, де вас завжди вислухають і підтримають, тоді гостинно запрошуємо до нашої дружньої родини.
Херсонська гімназія №3 Херсонської міської ради оголошує додатковий набір учнів у 2-4, 5-9 класи на 2023/2024 н.р.
Реєстрацію електронної заяви учнів 2-5 класів можливо здійснити за покликанням: https://forms.gle/DGyqqtUaCMbpCxGU6 .
Реєстрацію електронної заяви учнів 6-9 класів можливо здійснити за покликанням: https://forms.gle/T9A4GSi5R35N3SVw6 .
Реєстрація до 1-го класу здійснюється за покликанням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdFRglRoEKedXD7ZTqg_c8IHnRyRVL8o9xUpenG0NgcOeX3hg/viewform .
О мово вкраїнська! Хто любить її,
Той любить мою Україну.
В.Сосюра
Колектив Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради вітає з перемогою в обласному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика учня 6 класу Вандрашека Євгенія та його вчителя Ярину Лінтварьову.Так тримати!!!
Любі діти, шановні батьки!
2021/ 2022 навчальний рік завершується 30 квітня.
Всім добра і миру!
❗Важливо для дорослих та дітей знати правила мінної безпеки! Там, де тривали активні бойові дії, залишилось чимало замінованих об'єктів, нерозірваних боєприпасів та інших вибухонебезпечних предметів
Дев’ятикласники Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради взяли участь у цікавих профорієнтаційних відеоконференціях, організованих Херсонським політехнічним коледжем ОНПУ та Херсонським кооперативним економіко-правовим фаховим коледжем. 27 учнів 9-А і 9-Б класів ознайомилися з переліком спеціальностей, які отримують випускники коледжів по закінченні навчання. Викладачі зазначили, що професійні знання, отримані у закладах, відповідають часу, надають можливість кар’єрного зростання. Щиро дякуємо фахівцям за співпрацю! Віримо у щасливе майбутнє наших дітей!
Вітаємо всіх з Міжнароднем днем театру!!!
Наші найщиріші вітання вихованцям Народного дитячого театру "Арт-ідея" Херсонської гімназії № 3 та їх керівнику Грендаш Антоніні Іванівні, які напередодні отримали перемогу у Всеукраїнському конкурсі театрального мистецтва Мельпоменочка - 2022 з виставою "Аліса в країні чудес".
Міністерство освіти і науки розробило інформаційний комікс для дітей у воєнний стан – це збірка інформаційних порад для дітей та їхніх близьких.
"Через воєнні дії в Україні сьогодні діти позбавлені спокою, вільного неба над головою, а також навчання. Щоб допомогти найменшим українцям емоційно у найважчі хвилини війни та підтримувати патріотичний дух нашої нації МОН представляє авторитетні поради від захисника України", - зазначив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.
https://mon.gov.ua/ua/news/poradi-vid-zahisnika-ukrayini-mon-rozrobilo-informacijnij-komiks-dlya-ditej-u-voyennij-stan
Доброго дня, шановні колеги та батьки! Пропоную до Вашої уваги декілька простих вправ на кожен день для стабілізації психоемоційного стану.
1.Очі в різний бік. Рухайте очима в різні боки: подивіться вверх, униз, прямо, а потім повільно праворуч до упору й погляд. Потім знову: вперед, ліворуч і затримайте в крайній точці. Тоді знову прямо. Ця вправа залучатиме «блукаючий нерв», аби ми розслабилися. Дітям можна чимось шелестіти, щоб вони на це дивилися і переводили погляд.
2.Корінець язика пов’язаний із частиною нервової системи, яка також відповідає за заспокоєння. Висуньте язик у напрямку грудної клітини, а потім зробіть язикову гімнастику. Уявіть, що Ваш язик прибирає стелю, потім підлогу і стіни. А ще імітуйте полоскання горла.
3.Обов’язкова вправа. Навіть якщо Ви забудете про все інше, пам’ятайте про цю вправу. Як тільки з’являється можливість, зробіть «потягушки» потягніться вверх. До того ж запропонуйте дітям потягуватися. Якщо Ви вмієте займатися йогою чи стретчингом, згадайте про це саме зараз. Пам’ятайте, що неврологи розповідають про понижений та підвищений тонуси. Коли ми в стані стресу м’язи в спазмі. Нам треба повернути їх нормальний тонус – саме так ми виходимо зі стану стресу. Якщо Ви перебуваєте в закритому просторі й не можете потягнутися, спробуйте потягнути пальці рук, ніг, шию. Це допоможе.
4.Кондиціонер перевантаженої нервової системи. Подуйте на великий палець руки. А тепер уявіть, що Ви дмухаєте на свічку: короткий вдих, а потім видих. Коли ми перебуваємо в стані стресу, перехоплює дихання. Щоби ввімкнути в роботу парасимпатичну нервову систему, що відповідає за заспокоєння та розслаблення, треба старатися робити видихи частіше, ніж вдихи.
Якщо біля Вас є діти, які хвилюються, а у Вас є мильні бульбашки, це прекрасно діє. Дмухати на свічки,повітряні кульки, мильні кульки, співати – усе допомагає.
5.Скорчить гримасу. Уявіть, що Ви хочете когось налякати, а ще постарайтеся видати дивний звук. Ця вправа значно серйозніша, ніж здається. Вана не тільки для того, щоби Ви розсміялися. У той момент, коли ми рухаємо очима чи залучаємо міміку, впливаємо на черепно-мозкові нерви, які допомагають повернути спокій. Ми охолоджуємо напруженість нашої симпатичної нервової системи. Я впевнена, що ця вправа дуже сподобається дітям.
За матеріалами Марії Марковської «Нова українська школа».
Турбуйтеся про себе та своїх близьких. Все буде добре!
Як впоратися з невизначеністю і знайти опору ( за матеріалами психотерапевта Майї Лугової)
ТІЛО
- Дбайте про своє тіло ( гігієна, сон, харчування, вживання води, свіже повітря);
- Дбайте про своє здоров’я ( тиск, температура, фізичні відчуття тощо);
- Більше ходіть, додайте фізичних навантажень;
- Слухайте приємну музику;
- Прислухайтеся, як Ви дихаєте ( наприклад, чи однакові вдих і видих) ,навчиться дихальних практик і практикуйте їх часто.
ДІЯЛЬНІСТЬ
- Знайдіть для себе заняття, яке відповідає Вашим багатим здібностям, незалежно від того, чим займалися до війни;
- Робіть короткотривалі плани ( день, тиждень);
- Не відмовляйтесь від діяльності, якою займалися до війни, якщо вона можлива, навіть не у повному обсязі;
- Додайте діяльності з фізичним навантаженням
КОНТАКТИ
- Будьте у контакті із собою ( прислухайтесь до своїх потреб та бажань, задовольняйте їх за можливості);
- Будьте в контакті з людьми ( діліться думками, почуттями, емоціями, планами), не бійтеся при цьому своїх емоцій і емоцій інших;
- Будьте в контакті з соціумом, спілкуйтесь з широким колом, ніж Ваша родина ( групи, волонтерство тощо);
- Обмежуйте контакти з людьми, які провокують у Вас страх та відчуття небезпеки;
- Просить про допомогу та ділиться підтримкою;
- Забезпечте собі, за можливості звичний особистий простір ( свої речі, час для себе, прогулянки наодинці тощо).
ФАНТАЗІЇ/СЕНСИ
- Обмежуйте перегляд новин;
- Додайте гумору у життя;
- Знайдіть для себе джерело віри ( в Бога, український народ та армію тощо);
- Залишіть в сторінці соцмереж лише екологічних підписників та інформаційні ресурси;
- Мрійте про наближче майбутнє ( продовжте ремонт, дошийте сукню тощо).
Попередження та вирішення сімейних конфліктів
- Зберігайте витримку у будь-якій ситуації;
- Вчасно зупиніться, намагайтесь не доводити справу до агресивності чи ворожого загострення;
- Дайте можливість людині, з якою спілкуєтесь, повністю висловитись;
- Критикуйте не людину, а її думку;
- Ілюструйте свою позицію більше аргументами, ніж емоціями;
- Всебічно аналізуйте розмови, щоб виявити свої помилки, і знати на майбутнє, як їх уникнути;
- Знайдіть у поведінці , бажаннях, прагненнях своїх близьких щось хороше, зосередьтесь на цьому;
- Показуйте на власному прикладі дітям, як правильно треба сперечатися;
- Не переносьте своє змінене ставлення до близьких дорослих на дітей , підтримуйте з дітьми ті ж стосунки, що і раніше;
- Оцініть свій емоційний ресурс у підтриманні стосунків з вороже налаштованими близькими людьми. Якщо зараз це не під силу – відкладіть на час спілкування або уникайте тем, на грунті яких відбуваються постійні неконструктивні суперечки;
- Зміцнюйте зв’язки, розвивайте теми, які Вас зближують.
Психологічна служба Херсонської гімназії #3 підготувала добірку для Дистанційного навчання в особливих умовах.
Як підтримати підлітка у кризовій ситуації?
Як учителям розпочати навчальний процес?
Доброго дня , шановні колеги та батьки!
До вашої уваги посилання на сайт Kризового центру Херсонської гімназії N 3. Вас вітають працівники кризового центру: практичний психолог Кадаченко Вікторія Володимирівна тел. 0660001544, соціальний педагог Анцибор Анастасія Олександрівна тел.0950747609. Години індивідуальних консультацій з 9.00 до 17.00 понеділок-п'ятниця. На сайті кризового центру є сторінки з інформацією для батьків, педагогічних працівників, вправи для найменших, надано ресурсні вправи.
https://sites.google.com/view/crisiscentergymnasius3/главная-страница