ГІМНАЗІЯ

ІМ. В.Ф. ЗАБОТІНА

 

stop

nation patriot

 

klasna ocinka

samovryad

 

 

prof

 

 

 

АРТ ідея

СТРУКТУРА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ЇЇ ОФОРМЛЕННЯ

 Наукову роботу учень виконує самостійно, дотримуючись рекомендованої структури та вимог до технічного оформлення.

Структура науково-дослідницької роботи

1. Титульна сторінка

Зразок титульної сторінки наукової роботи:

ХЕРСОНСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ

МІСЬКЕ НАУКОВЕ ТОВАРИСТВО УЧНІВ «ПОШУК»

 

ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 1

ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

                                                                             Секція: «Педагогіка »

 

Професійна орієнтація старшокласників

 

                                                                            Автор:

                                                                 Іванов Іван Васильович,

                                                  учень 11 класу

 

                                                               Науковий керівник:

                                                                             Петрова Ніна Федорівна,        

                                                                             кандидат біологічних наук,

                                                                             доцент Херсонського

                                                                             державного університету

Херсон - 2013

2. Зміст

У змісті вказуються заголовки розділів (підрозділів) та сторінки, на яких вони розміщені.

Зразок змісту науково-дослідницької роботи:

ЗМІСТ  
Вступ 3 - 4

1. Теоретико-методичні аспекти професійної орієнтації старшокласників

1.1. Суть, значення та завдання професійної орієнтації 5-8
1.2. Основні напрями професійної орієнтації 8-10
1.3. Управління профорієнтацією 10-12
2. Аналітичні дослідження професійної роботи в закладах освіти
2.1. Деякі аспекти організації профорієнтаційної роботи в економічно розвинених країнах

13-18 

2.2. Канадський досвід у проведенні профорієнтаційної роботи 18-21
2.3. Сучасний стан профорієнтаційної роботи в освітніх закладах України 21-25
3. Шляхи удосконалення профорієнтаційної роботи в позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного спрямування
3.1. Профорієнтація в позашкільних навчальних закладах 25-30
3.2. Методико-діагностичні матеріали для проведення профорієнтаційної роботи 30-33
3.3. Профільні гуртки - крок до удосконалення профорієнтаційної роботи 33-35
Висновки 35-37
Додатки 38-39

Список використаної літератури

40-41

З. Вступ

У вступі розкриваються актуальність теми, мета, основні завдання, предмет і об'єкт дослідження, структура роботи. Структура вступу:

  •            Актуальність;
  •            Мета;
  •            Об'єкт;
  •            Предмет;
  •            Завдання;

Методи дослідження; Інформаційна основа; Практична значимість; Структура роботи.

4. Основна частина

Ця частина складається з двох-трьох основних розділів, які, у свою чергу, можуть поділятися на два-три підрозділи і за змістом повинні відповідати направленості теми, підпорядковуватись основній меті та завданням, мати приблизно однаковий обсяг.

5.Висновки

Обов'язкова частина наукової роботи, яка містить узагальнення з викладом прогнозу діяльності об'єкту досліджень у перспективі.

6.Додатки

До них слід включати допоміжні матеріали (таблиці, схеми, ілюстрації, гербарії, колекції тощо). Кожний додаток починається з нової сторінки, у правому верхньому куті пишуть слово "Додаток". Якщо в роботі декілька додатків - їх нумерують арабськими цифрами (наприклад: "Додаток 1"). Сторінки в додатках нумерують у межах одного додатка. Посилання на додатки в тексті робити обов'язково.

7.Список використаної літератури

У літературних джерелах і наукових виданнях вказують прізвище, ініціали автора, повну назву книги, місце видання, видавництво, рік видання, кількість сторінок. Для статей, що опубліковані в періодичній пресі, зазначають прізвище, ініціали автора, назву статті, назву журналу чи газети, рік видання, номер журналу чи дату виходу газети, сторінки статті:

Список використаної літератури:

1.     Конституція України. - К.: Юридична література. 1996. - 50 с.

2.     Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в України: Указ Президента України від 4 липня 2005 р. №1013/2005//Уряковий кур'єр. -'2005. - 5 липня.

3.     Царенко А.В., Яцук Г.Ф. Валеологія. Підручник для 8-9 класів загальноосвітніх шкіл. - К.: Генеза, 1998.-136 с.

4.     Ільченко В.Р., Гуз К.Ж. Довкілля - 5. - К: Торгово-видавниче бюро ВНУ, 1996. - 240 с.

5.     Зелені скарби України/С.А.Генсірук, В.О.Кучерявий, Л.Й.Гайдарова, В.Д.Бондаренко; За ред. С.А.Генсірука. - К.: Урожай. 1991. - 192 с.

6.     Чому рослини лікують/М.Я.Ловкова, А.М.Рабінович, С.М.Пономарьова та ін. - М: Наука, 1990. -256 с.

7.     Бабрицька В,І, Гринькова М.В.. Валеологія: Навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів освіти: В 2 ч. - Полтава: "Скайтек", 2001. - Ч.І. - 146 с.

8.     Вербщький В.В. Педагогічні принципи особистісного підходу до роботи з цілеспрямованим учнем/ЛРозвиток біологічної освіти в Україні. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції 26-27 вересня 2006 р. - Мелітополь, 2006. - 4-8 с.

9.     Володимир Вербщький. Організаційно-методичні засади еколого-натуралістичної роботи позашкільних навчальних закладів (2003-2008 роки)//Рідна школа. - 2006. - №8 (919), серпень. - 5-9 с.

10.   А.Заднепровская, Т.Скуратовская. Нематериальное мотивирование: несколько зффективньгх секторов/Ютдел кадров. - 2004. - №1-2. - 22-23 с.__________________________

8. Робота повинна містити також тези, відгук наукового керівника і рецензію провідного спеціаліста.

Тези - це стисло сформульовані основні положення статті, лекції, доповіді. Тези позбавлені деталей, пояснень, таблиць, ілюстрацій тощо. їх подають у вигляді цитат з першоджерела або формулюють власними словами. Кожна теза, що містить нову думку, пишеться з абзацу. Реквізити:

Прізвище та ініціали (ім'я) автора.

Місце написання. Заголовок (назва доповіді).

Текст._________________________________________________________________

Іванов Іван Васильович,
учень 11 класу загальноосвітнього навчального
закладу І-ІП ст. м. Херсона,
кандидат в дійсні члени МАН
Петрова Ніна Федорівна,
кандидат біологічних наук, доцент кафедри
ботаніки Херсонського державного університету
______ Ефективні методи вирощування дуба звичайного____________________

Технічне оформлення тез:

  •  поля: ліве - 20 мм; верхнє - 20 мм; праве - 20 мм; нижче - 20 мм;
  •  шрифт: Тіmes New Roman;
  •  розмір шрифту: 14;
  •  міжрядковий інтервал: 1,5 пт;
  •  обсяг: 1 сторінка.

Участь учнів у конкурсі МАН

 

Моніторинг участі учнів гімназії у міському та обласному конкурсі МАН

 

 

Переможці

 

міського конкурсу науково-дослідницьких робіт Малої академії наук 2019/2020 н.р. :

П.І. учня

Клас

Секція

Місце

ПІБ учителя

1.

Смирнов Дмитро

9-б

Історичне краєзнавство

ІІ

БобильоваС.М.

2.

Кобилянська Даша

10-б

Ветеринарія та зоотехнія

ІІ

Зінкевич А.А.

3.

Пономаренко Ангеліна

11-а

Ветеринарія та зоотехнія

ІІІ

МельничукС.В.

 

 

 

Положення про конкурс

                                                                                               «ЗАТВЕРДЖУЮ»

Начальник управління освіти

                                                                           Херсонської міської ради

                                                                                   ____________Ю.М. Ніконов

П О Л О Ж Е Н Н Я

про І (міський) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту

науково-дослідницьких робіт учнів-членів

Малої академії наук України

І. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

І (міський) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України проводиться з метою виявлення, підтримки обдарованої учнівської молоді, залучення її до наукових досліджень та створення умов для самореалізації творчої особистості в сучасному суспільстві.

ІІ. ТЕРМІНИ ПРОВЕДЕННЯ ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ

2.1. І етап конкурсу-захисту проводиться до 1 січня поточного року. Час і місце проведення визначаються управлінням освіти Херсонської міської ради.

2.2. I етап конкурсу-захисту проводиться у секціях відповідно до наукових відділень Малої академії наук України:  

Назва відділення Секція Базова дисципліна

І.  Фізико-математичне та економічне

1. Математика  Математика 
2. Прикладна математика Математика 
3. Економічна теорія Математика, економіка (за вибором) 
4. Мікроекономіка та макроекономіка Математика, економіка (за вибором) 
5. Астрономія Фізика, математика (за вибором)
6. Фізика Фізика, математика (за вибором) 
II. Науково-технічне 1. Промислове, технологічне обладнання та технології Фізика, математика (за вибором)
2. Електроніка та приладобудування  Фізика, математика (за вибором)
3. Транспортні системи, засоби та обладнання Фізика, математика (за вибором)
4. Інформаційні, телекомунікаційні системи, обладнання та прилади Фізика, математика (за вибором)
5. Сільськогосподарська техніка, обладнання та технології Фізика, математика (за вибором)
III. Обчислювальна техніка та програмування 1. Комп'ютерні навчальні програми  Математика
2. Комп'ютерні мережі, бази та банки даних  Математика
3. Системне програмування та заходи інформаційної безпеки  Математика
4. Комп'ютерні програми для автоматизації наукових досліджень та розрахунків  Математика
5. Мультимедійні системи, комп'ютерна графіка, ігрові програми Математика
ІУ. Історико-географічне 1. Історія України  Історія
2. Археологія Історія
3. Історичне краєзнавство Історія
4. Етнологія Історія
5. Географія Географія, математика (за вибором)
6. Геологія Географія, математика (за вибором)
7. Право Основи правознавства
8. Всесвітня історія Історія
9. Філософія та релігієзнавство Історія
V. Філологія та мистецтвознавство 1. Українська література Українська мова та література 
2. Зарубіжна література Українська мова та література, російська мова та світова література, зарубіжна література (за вибором)
3. Фольклористика  Українська мова та література
4. Українська мова  Українська мова та література
  • 5. Мистецтвознавство:
  • українська культура;
  • всесвітня культура;
  • образотворче мистецтво
Українська мова та література образотворче мистецтво (за вибором)
6. Літературна творчість Українська мова та література
7. Англійська мова Англійська мова
8. Німецька мова  Німецька мова
9. Французька мова  Французька мова 
10. Іспанська мова Іспанська мова
11. Педагогіка Українська мова та література
VI. Хіміко-біологіче 1. Біологія людини та загальна біологія Біологія, хімія, фізика (за вибором)
2. Ботаніка та зоологія Біологія, хімія, фізика (за вибором)
3. Психологія Біологія, математика, хімія, фізика (за вибором)
4. Хімія Хімія
5. Сільське господарство Біологія, хімія (за вибором) 
6. Лісове господарство Біологія, математика, хімія (за вибором)
7. Медицина Біологія, хімія, фізика, математика (за вибором)
8. Екологія Біологія, хімія, фізика, математика (за вибором)