ГІМНАЗІЯ

ІМ. В.Ф. ЗАБОТІНА

 

nation patriot            samovryad

     rik angl movu  klasna ocinka   prof

Орієнтовні питання для співбесіди з майбутніми першокласниками

Орієнтовні питання для співбесіди з майбутніми першокласниками

Мотиваційна готовність дитини до навчання     

  • Ти хочеш ходити до школи? Чому?   
  • Де, на твою думку, цікавіше, у школі чи в дитячому садку? Чому?
  • Чим займаються у школі діти? Що ти знаєш про школу?      
  • Кого в школі вважають хорошим учнем? А кого – ні?       
  • Що тобі подобається робити у вільну хвилину? Чи відвідуєш ти якусь спортивну секцію, гурток?

Розумова готовність дитини до навчання

            Поняття про навколишній світ.

     1. Назви своє прізвище, ім’я, по батькові.     2. Скільки тобі років? Коли твій день народження?

     3. Назви членів своєї родини.

     4. Чи читають тобі батьки казки? Чи граєш ти з ними в ігри? Які саме?

     5. Як звати твою маму? Тата?

     6. Назви адресу за якою ти живеш.

     7. Яких ти знаєш свійських тварин? Птахів?

     8. Назви диких тварин.

     9. Які тварини взимку сплять?

     10. Чим свійські тварини відрізняються від диких тварин?

     11. Вранці снідаєш, а в день … .

     12. Порівняй літак і птицю. Що у них спільного, чим відрізняються?

     13. Небо синє, а трава … .

     14. Чому раніше ніж проїде поїзд, опускається шлагбаум?

     15. У корови – теля, у собаки - … .

     16. Батько старший від сина (інколи, ніколи, завжди).

     17. Що потрібно зробити, щоб вода у чайнику закипіла?

     18. Що трапиться з чашкою, якщо вона впаде зі столу?

     19. Що залишиться на асфальті після дощу?

     20. Назви дні тижня по порядку.

     21. Який день буде після середи? Наступний після п’ятниці?

     22. Назви одним словом.

Буряк, цибуля, морква, часник – (овочі).

Плаття, сорочка, куртка, спідниця – (одяг).

Трамвай, поїзд, автобус, метро – (транспорт).

    23. Знайди зайве.

  • Мама, тато, брат, гість, сестра. (гість)
  • Щука, карась, черепаха, сом, окунь. (черепаха)
  • Яблука, груші, сливи, перець, абрикоси. (перець)

     24.Покажи на аркушику лівий верхній кут, правий нижній кут, середину аркушика, лівий нижній кут, правий нижній кут.

     25.Що в кімнаті схоже на прямокутник, круг, трикутник.

     26.Які предмети в кімнаті ми можемо назвати однаковими?

     27.Поняття «під, над, поруч, за, на у, з»

Завдання за малюнком.

     28.Поняття «попереду, позаду, поряд, після, перед»

Завдання з геометричними фігурами вишикуваними в рядок.

     29.Пошук логічних зв’язків.

Чим буде?                            Ким буде?

аркуш паперу                       дівчинка

дошка                                  цуценя

цеглина                                гусеня

Фонематичний слух.

1.    Який перший звук в словах: сосна, книга, осінь.

2.    Яким звуком закінчуються слова: комар, шуба, журавель.

3.    Придумай слова, що починаються звуками: [с,в,к].

4.    Яке слово ти чуєш? (Дорослий вимовляє окремо кожен звук.)

Л-и-с, к-о-с-а, б-о-ч-к-а.

5.    Знайди зайве.

Рама, рама, рама, лама, рама.

Поріг, поріг, періг, поріг, поріг.

Рампа, лампа, рампа, рампа, рампа.

Коса, коса, коза, коса, коса.

Сірка, сірка,зірка, сірка, сірка.

Світ, світ, світ, цвіт, світ, світ.