ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ(18.11-22.11)
Тема «Глобальні цілі сталого розвитку»
Цілі сталого розвитку, які ще називають «Глобальними цілями», – це загальний заклик до дій, спрямованих на те, щоб покінчити з бідністю, захистити планету і забезпечити мир і процвітання для всіх людей у світі. 17 цілей були ухвалені на Саміті ООН і охоплюють такі сфери, як кліматичні зміни, економічна нерівність, інновації, стале споживання, мир і справедливість. Для обговорення англійською мовою – це досить складна тема, але ми спробували розібратися із неюз учнями Херсонської гімназії № 3, куди було запрошено бібліотекаря відділу документів іноземними мовами. Більш детально ми розглянули три глобальні цілі, пов’язані з екологією. Старшокласники згодні, що поставлені ООН завдання стосуються їх у першу чергу, тому що майбутнє пов’язане саме із ними. Присутні відповідали на відкриті запитання Think-Share Questions та взяли участь у екологічній вікторині.
18.11.2019 учні 10 –Б класу (вч. Єрохіна О.В., Петрова Н.В.) - учасники міжнародного проекту на платформі e-Twinning провели презентацію глобальних цілей сталого розвитку для своїх однокласників. Нестандартною формою проведення уроку був і квест, під час якого учні мали можливість практично закріпити здобуті знання шляхом інтерактивних ігор, творчих завдань, з використанням цифрових технологій. Усі завдання базувалися на основній з 17 цілей-співпраця заради досягнення цілей.
19.11.2019 учні 5-х класів (вч. Єрохіна О.В., Петрова Н.В.) стали учасниками екологічних квізів, підпорядкованих 3-м цілям сталого розвитку. Командна робота, мультимедійні технології та творчі завдання, використані під час інтелектуальних змагань сприяли розумінню ключових складових суспільства, у якому кожен відповідає за збереження природи і є її частиною.
Однією з глобальних цілей сталого розвитку є здоров’я та благополуччя людини, про що 20.11.2019 учні 7-х класів (вч. Петрова Н.В., Чепелева О.П.) дізналися під час гри-змагання: було обговорено важливість здорового способу життя та у командах розроблено програму його дотримання.
Учні 11 A класу (вч.Єрохіна О.В.) створили відеоролик на підтримку декількох цілей сталого розвитку(чиста вода та санітарія, збереження морської екосистеми та відповідальність за користування та виробництво) на тему «Використання пластику - проблема сьогодення» та розмістили його на Youtube.
У рамках декади англійської мови вчителі Сордія І.М. та Чепелєва О.П.18.11 та 20.11.2019р. провели тематичний захід країнознавчого характеру День Подяки для учнів 8-х класів гімназії. Учні дізналися про історію одного з наяскравіших американських свят, познайомились із традиціями святкування, стали свідками президентської церемонії помилування індички, яка щорічно відбувається у Білому Домі. Захід супроводжувався командним змаганням учнів на розвиток уваги, логічного мислення та креативних здібностей школярів(виготовлення власноруч символів Дня Подяки). Найяскравішою подією свята стала представлена гімназистами костюмована драматизація часів пілігрімів та індіанців. Школярі із задоволенням взяли участь у заході, отримавши новий досвід та справжній заряд позитивних емоцій.
22 листопада у паралелі 6-х класів гімназії пройшла пізнавальна гра-змагання на кращих знавців іноземної мови 'English experts', яку організували та провели вчителі англійської мови Сордія І.М. та Чепелєва О.П. Кожен клас був представлений чотирма командами, які презентували себе креативними девізами та оригінальними емблемами. Гімназисти змагалися у читанні англійських скоромовок, вміннях швидко знаходити лексико-граматичні помилки та коректувати їх, знаннях найвідоміших пам'яток Лондона. Команди з ентузіазмом взяли участь у пізнавальній вікторині 'Around the UK', виступили в ролі детективів, розшифровуючи таємний лист, грали в гру 'Крокодил'.Найцікавішим для школярів виявився конкурс 'Artists' competition', в якому учні малювали Диво-монстрика за почутим описом. Усі команди були відзначені та нагороджені грамотами та дипломами знавців англійської мови.
Протягом тижня учні 5-х та 7-х класів приймали участь у міжнародному заході «Світ без пластику» наплатформі e-Twinning.
Детальніше...