Про організацію освітнього процесу та
забезпечення протиепідемічних заходів
у зв’язку з поширенням
короновірусної хвороби (COVID-19)
На виконання Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», статей 26, 30 Закону України «Про освіту», статей 10, 11 Закону України «Про повну загальну середню освіту», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановленнякарантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постанови МОЗ від 22.08.2020 № 50, листа Міністерства освіти і науки України від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», наказу управління освіти Херсонської міської ради від 12.08.2020 р. №97-Т «Про підготовку та організований початок 2020/2021 навчального року», на виконання рішення педагогічної ради закладу від 28.08.2020 р. (протокол № 14), з метою якісної та своєчасної підготовки закладу освіти до нового 2020/2021 навчального року, створення безпечних умов організації освітнього процесу в умовах карантинних заходів, спрямованих на запобігання поширенню на території міста гострої респіраторної хвороби COVID-19, забезпечення стабільної роботи закладу освіти у 2020/2021 навчальному році
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати освітній процес в закладі 01 вересня 2020 року з урахуванням особливостей епідеміологічної ситуації в м.Херсоні.
2. Учасникам освітнього процесу здобувачам освіти, педагогічним працівникам, технічним працівникам, тощо) вхід до приміщення закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора, в тому числі виготовлених самостійно. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу використання захисних масок є обов’язковим.Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу освіти дозволяється без використання захисної маски або респіратора.
3. Основним заходом гігієни рук в умовах закладу освіти є миття рук з милом. Використання антисептиків доцільне лише в тому випадку, коли відсутній доступ до проточної води з милом. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або як заміна миття рук або антисептичної обробки не рекомендується.
4. Обмежити проведення масових заходів (зборів, нарад) в закритих приміщеннях, окрім заходів, необхідних для забезпечення функціонування закладу.
5. Заборонити допуск до будівель закладу батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують дітей з інвалідністю.
6. Педагогічному та технічному персоналу гімназії взяти до уваги:
6.1. допуск до роботи здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, в тому числі, виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром;
6.2.У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла понад 37,2°C або із ознаками гострого респіраторного захворювання. такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря. При появі підвищеної температури тіла понад 37,2 °C або ознак гострого респіраторного захворювання вдома, співробітник повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.
6.3. усі працівники закладу мають бути забезпечені засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.
6.4. після кожного зняття ЗІЗ та перед одяганням чистих, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
7. Заступнику директора з ГР Євшиній В.І.:
7.1. організувати місця для обробки рук антисептичними засобами, позначити ці місця яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук;
7.2. забезпечити наявність та постійний контроль у санітарних кімнатах рідкого мила, антисептичних засобів для рук та паперових рушників;
7.3. забезпечити контроль за проведенням у кінці робочого дня за очищенням і дезінфекцією поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо);
7.4. розмістити в будівлях гімназії (біля входу, коридорах, санвузлах) контейнери (урни з кришкою) та поліетиленовими пакетами для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «Використані маски та рукавички»;
7.5. поліетиленові пакети з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту (захисні маски. респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), необхідно замінювати після заповнення або за графіком, щільно зав'язувати (за потребою використовувати додатковий пакет для надійності зберігання використаних засобів індивідуального захисту) та наносити маркування («використані засоби індивідуального захисту»);
7.6. щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів, картонні контейнери одноразового використання після використання підлягають утилізації;
7.7. організувати спеціально відведене приміщення для ізоляції здобувачів освіти, у яких виявлені під час освітнього процесу ознаки гострої респіраторної хвороби.
8. Класним керівникам, класоводам:
8.1. забезпечити допуск здобувачів освіти 5-11до закладу відповідно графіку допуску (додаток 1);
8.2. проводити перед початком занять щоденне опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби;
8.3. в разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби діяти за алгоритмом (додаток 2);
8.4. розмістити в класних аудиторіях інформацію про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю;
8.5. провести інформаційну роботу з батьками здобувачів освіти, які мають хронічні легеневі хвороби, розлади імунної системи та інші, щодо вибору форм здобуття освіти;
8.6. ознайомити учнів підпорядкованих класів з особливостями освітнього процесу в 2020/2021 н.р.;
8.7. забезпечити провітрювання закріплених аудиторій не менше 10 хвилин на кожній перерві;
8.8. для організації питного режиму мотивувати батьківську громаду на забезпечення учнів класу одноразовим посудом та водним кулером;
8.9. спілкування з батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.
9. Медичним сестрам закладу:
9.1. забезпечити щоденний контроль за виконанням вимог даного наказу у питаннях медичного та санітарного контролю;
9.2. проводити систематичну роз’яснювальну роботу з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19);
9.3. забезпечити до 1.09.2020 р. проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів;
9.4. до 31.08.2020 р. провести навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації;
10. Заступникам директора з НВР Неклесі В.П. та з ВР Деденок В.В.:
10.1. розробити графік харчування здобувачів освіти в ІІ-ІІІ ступеня навчання (Деденок В.В.), початкової школи (Неклеса В.В.);
10.2. забезпечити організацію і контроль за дотриманням п.20-28 Протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затвердженими Постановою головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 р. № 50.
11. Запровадити гнучку структуру навчального року, корегування якого можливе при зміні епідемічної ситуації в регіоні, місті.
12. Визначити терміни навчального року та канікул:
перший семестр – з 01 вересня до 24 грудня 2020 р.;
другий семестр – з 11 січня до 28 травня 2021 року;
осінні канікули – 26 жовтня-01 листопада 2020 р.;
зимові канікули – 25 грудня 2020 р. – 10 січня 2021 року;
весняні канікули – 29 березня – 04 квітня 2021 року.
13. Вчителям початкових класів, фізичної культури, Захисту України, природознавства, основ здоров’я, музичного мистецтва та інших предметів передбачити максимальну кількість уроків на свіжому повітрі.
14. В разі зміни епідеміологічної зони COVID-19 до тимчасового порядку організації освітнього процесу можуть вноситися зміни.
15. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Херсонської гімназії № 3
Херсонської міської ради О.В.Петров Додаток 1 до наказу № від
Графік запуску здобувачів освіти до приміщення гімназії здобувачів освіти 5-11 класів
клас |
час |
Відповідальний |
5-а |
8-10 (вхід 1) |
Воробйова О.І. |
5-б |
8-10 (вхід 1) |
Хелстовська О.О. |
5-в |
8-10 (вхід 1) |
Бобильова С.М. |
6-а |
8-10 (вхід 2) |
Токолова Н.А. |
6-б |
8-10 (вхід 2) |
Кучеренко О.М. |
6-в |
8-10 (вхід 2) |
Качанова І.В. |
6-г |
8-10 (вхід 2) |
Тоценко Н.В. |
7-а |
8-15 (вхід 1) |
Тимошенко І.Ю. |
7-б |
8-15 (вхід 1) |
Бевза Ю.О. |
7-в |
8-15 (вхід 1) |
Мельничук С.В. |
7-г |
8-15(вхід 2) |
Анцибор А.О. |
8-а |
8-15 (вхід 2) |
Обухова Т.В. |
8-б |
8-15 (вхід 2) |
Акінченко Н.Ю. |
8-в |
8-15 (вхід 2) |
Чепелева О.П. |
9-а |
8-20 (вхід 2) |
Якимова В.В. |
9-б |
8-20 (вхід 2) |
Гілевич Н.І. |
9-в |
8-20 (вхід 2) |
Сордія І.М. |
10-а |
8-20 (вхід 1) |
Шандиба Л.М. |
11-а |
8-20 (вхід 1) |
Демідова В.О. |
11-б |
8-20 (вхід 1) |
Лінтварьова Я.В. |
Додаток 2 до наказу № від
Інструкція щодо дій, якщо виявили дитину
з ознаками захворювання на COVID-19
$1• Учитель/вихователь:
1.1. спонукає учня одягти захисну маску;
1.2. інформує чергового адміністратора та(або) медпрацівника;
1.2. проводить інструктаж з дітьми, які контактували з дитиною з ознаками хвороби.
$1• Медпрацівник та/або черговий адміністратор:
2.1. забирає дитину до спеціально облаштованої кімнати
2.2. інформує батьків (інші законних представників) та приймає узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я, у разі потреби викликається швидка медична допомога;
2.3. інформує заступника з господарської частини про приміщення, яке необхідно дезінфікувати. Проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.
$1• Черговий адміністратор:
3.1. обмежує пересування дітей класу (припиняється рух дітей по школі);
3.2. інформує управління освіти про виявлення дитини із симптомами хвороби.
$1• Діти з класу, де виявили дитину із симптомами, продовжують навчання у звичайному режимі (з обмеженням пересування по закладу) до отримання результатів лабораторних досліджень.
Якщо тест підтверджує COVID-19, діти з класу, де виявили дитину із симптомами, переходять на самоізоляцію та навчання з використанням дистанційних технологій на два тижні. У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби СОVID-19 в одного з учнів всі інші учні відповідної групи визнаються такими, що потребують самоізоляції, та повинні вживати заходів, передбачених галузевими стандартами в сфері охорони здоров'я.
Детальніше...