ГІМНАЗІЯ

ІМ. В.Ф. ЗАБОТІНА

 

stop

nation patriot

 

klasna ocinka

samovryad

 

 

prof

 

 

 

Експериментальна робота

Формування соціально-активної особистості учня в системі шкільного самоврядування

Формування ініціативної особистості дитини із творчим мисленням неможливе без її залучення до управління шкільними справами. В умовах сьогодення в школі є безліч питань, від вирішення яких залежить життєдіяльність учнів. Слід прагнути розв’язувати більшість із них за участю шкільного самоврядування. Учнівське самоуправління має розглядатися насамперед не лише як один з елементів виховної роботи, а як загальний громадський інститут,що дає можливість учням реалізувати своє право на участь в управлінні освітньою установою. Школа стає об’єктом інноваційної активності учнів, а учні - учасниками процесу модернізації . Державна національна програма «Освіта» України XXI століття передбачає «формування у молоді незалежно від національності особистих рис громадян Української держави». У законі України «Про освіту» відбито цілі, завдання, функції держави відносно школи, тобто декларується механізм державного управління освітнім полем шкільного співтовариства педагогів, учнів, батьків - суб’єктів цього співтовариства. Саме тому самоуправління в цілому, а учнівське зокрема - це вимога часу, а розвиток та вдосконалення його системи є першорядним завданням для всіх демократичних країн сучасного світу. Тому педагогічний колектив гімназії вважає, що роль шкільного самоврядування як ефективного способу організації життя учнівського колективу, не тільки сприяє формуванню в підлітків почуття господаря школи і класу, а і допомагає учням організувати власне життя, навчить захищати свої інтереси, допоможе школярам увійти підготовленими в доросле життя. Тому впровадження в навчально-виховний процес моделі довгострокового експерименту з теми «Формування соціально-активної особистості учня в системі шкільного самоврядування» з розвитку рівня громадянської та соціальної культури учня, виховання толерантності, поваги до прав людини, уміння долати стереотипи, мислити критично та незалежно є актуальним і своєчасним.

Завдання: 
1. Створити умови формування соціально-активної особистості учня в системі шкільного самоврядування;

2. Розширити коло можливостей для самореалізації вихованців у конкретних творчих справах;

3. Забезпечити педагогічну підтримку в розвитку співдружності в партнерських стосунках між педагогами, учнями, батьками.

Основні ідеї експерименту: 
1. Реалізація громадсько-соціального потенціалу вчителя та учня через їхнє включення в різні аспекти суспільного життя;

2. Високий рівень розвитку в учнів і вчителів потреби у здатності виховувати себе, вірити у свої організаторські здібності, вміння захищати свої інтереси;

3. Тонке розуміння випускниками школи самих себе, своїх устремлінь, переконань та вміла саморегуляція власного внутрішнього стану в будь-якій життєвій ситуації.

База експерименту: 
Херсонська гімназія №3 Херсонської міської ради, м. Херсон, вул.. Патона 15, тел.(0552)27-34-60,            (0552)27-14-11      . Е-mail – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Науковий консультант: 
Петров Валерій Федорович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту Комунального вищого навчального закладу "Херсонська Академія неперервної освіти" Херсонської обласної ради, заслужений працівник освіти

Методичний консультант: 
Навроцька Марія Михайлівна, викладач кафедри менеджменту Комунального вищого навчального закладу "Херсонська Академія неперервної освіти" Херсонської обласної ради

Учасники експерименту: 
Адміністрація гімназії, учні, батьки, учителі

Термін проведення експерименту: 
01.09.2012р.-15.06.2015р.

Авторизація

Моя пошта

Ви не авторизовані.

Останні коментарі

Відвідування

19345355
Сьогодні
Вчора
Цей тиждень
Мин. тиждень
Цей місяць
Мин. місяць
Всі дні
5241
7516
12757
19264060
113213
212320
19345355

Ваш IP: 172.31.0.4
Зараз: 2024-05-14 18:52:53