ГІМНАЗІЯ

ІМ. В.Ф. ЗАБОТІНА

 

stop

nation patriot

 

klasna ocinka

samovryad

 

 

prof

 

 

 

Як зробити презентацію з історії

Інструкція, як зробити презентацію з історії:

1) Опрацювати текст підручника, наукову літературу та джерела Інтернету з даної теми. На окремому аркуші виписати ці джерела для формування списку літератури (під час копіювання електронних файлів копіювати адресу).

2) Скласти текст доповіді, який має бути логічно побудований, структурований і містити базову інформацію, а також не більше 20 % від обсягу – цікавих другорядних відомостей з теми.

3) Пошукати в Інтернеті, самостійно сфотографувати чи сканувати з книжки ілюстративний матеріал для оформлення презентації (зображення історичних осіб, картини, карти, історичні джерела). Продумати вигляд майбутніх графіків, діаграм або схем, які будуть присутні в презентації (за потребою).

4) Створити презентацію, користуючись програмою Power Point. Першою буде титульна сторінка, яка має містити: назву навчального закладу, назву роботи, дані про виконавця або групи учнів (ім’я, клас), знизу посередині – назву населеного пункту та рік (напр.., Херсон-2014).

5) Друга сторінка має містити вступ, в якому в 3-4 реченнях визначається актуальність теми та завдання, які були поставлені під час опрацювання цієї теми (для учнів 8-11 класів).

6) На наступних сторінках викладається зміст доповіді з використанням ілюстрацій, вставок відео або аудіо матеріалів (за потреби). Якщо презентація виконує роль супроводу до доповіді, то тексту має бути не більше 1-2 коротких речень на сторінку крупним шрифтом (напр., для Times New Roman не менше 18).

7) Останні дві сторінки презентації мають містити висновки (3-4 речення) та список використаних джерел і літератури.

Рекомендації щодо створення презентації.

І. Як створити презентацію.

В програмі Power Point обрати функцію «Створити презентацію». Потім обирається закладка «Створити слайд» - «Пустий слайд». Для його оформлення можна використати один з фонів закладки «Дизайн». Тоді всі інші слайди будуть автоматично мати такий самий фон. Можна на титульну сторінку накласти картинку , що має заповнити всю площу. Якщо вона надто яскрава, слід змінити яскравість та контрастність. В оформленні титульної сторінки можна використовувати різноманітні стилі та шрифти, а також можливості Word Art.

Наступні сторінки презентації за бажанням можна зробити такими ж в оформленні, як перша. Для цього слід (коли на титульній сторінці ще немає написів) в закладці «Створити слайд» обрати «Дублювати виділені слайди». Можна зробити другу сторінку в іншому оформленні, але наступні бажано, щоб мали аналогічний фон. Не рекомендується для кожної сторінки робити різний фон.

Якщо презентація має інформативний характер і не буде захищатися, то можна використати функцію «Гіперпосилання»: на основній сторінки вставляється значок з «Фігур» , він виділяється, а потім здійснюється перехід на закладу «Гіперпосилання»- «Місце в документі» - «Слайд №…» (слайд, де буде міститися додаткова інформація). На ньому слід вставити значок, активувавши який можна буде повернутися на початкову сторінку.

ІІ. Як уникнути поширених помилок.

1) Багато дрібного шрифту на сторінці, різна мова і стилі написання недопустимі.

2) Під час копіювання ілюстрацій з Інтернету слід заходити безпосередньо на сторінку і дивитись, чи відповідає дана ілюстрація запиту, який був введений в пошуку браузера. Під час копіювання, звертайте увагу на якість картинки. Під час її збільшення або зменшення використовуйте масштаб, бо розтягування «вручну» часто змінює пропорції. Можна для економії місця використовувати функцію «Обрізка».

3)Звертати увагу на ініціали діячів. Під час перекладу тексту з російської на українську часто змінюються ініціали.

3) Ілюстрації та текст має добре виділятися на загальному фоні. Для цього інколи поміщають текст на фон фігури.

4) Якщо презентація буде захищатися, то перехід слайдів слід налаштувати «вручну». Якщо презентація має інформативний характер, то можна налаштувати автоматичний перехід, розрахований на спокійне ознайомлення зі змістом кожного слайду.

ІІІ. Досліджуйте можливості Power Point і ви дізнаєтесь ще багато цікавого.