18 жовтня 2018 в рамках проекту " Світ можливостей для кожної дитини" пройшли заплановані зустрічі з батьками дітей, що мають інвалідизуючи захворювання. Групи тричасові. Форма заходу - тренінги. Тема: Ресурси. Мета: усвідомлення внутрішніх, зовнішніх та схований ресурсів. Присутньою 11 батьків. Не прямих бініфіціарів - 40 чоловік. За результатами зустрічі було визначено: складнощі у залученні зовнішньої допомоги до перебування з дитиною; внутрішні негативні установки батьків; акценти батьків на фізичний та інтелектуальний сторони розвитку дитини й упускання розвитку емоційного інтелекту; потреба у розширенні соціального кола не лише дитини, а й родини; необхідність у позитивізації психо-емоційного фону матерів дітей з інвалідизуючим станом.
1 November, 2018 Training for parents who have CwSEN. Direct beneficiaries- 6, indirect beneficiaries -20.Topics covered “Bringing up children: Parents’ roles and responsibilities ”
1.11.2018 року групова зустріч. Присутньо 6 батьків. Непрямих бініфіціаріїв - 20 чоловік. Під час реалізації проекту "Світ можливостей для кожної дитини" на зустрічі з батьками розглянуті питання: Ролі батька й матері у вихованні сина, доньки. Було визначено матриархальну позицію у вихованні дітей, гіперопіку потакаючого типу, присвоєння відповідальності за виховання лише материнській фігурі, низький рівень довіри до зовнішнього світу, гіперконтроль, усунення чоловіків від виховання.
Individual consulting for a guardian of a child with special educational needs. Topic covered –“Adolescence and socialization”. Indirect beneficiaries-10
Індивідуальна консультація опікуна дитини з інвалідизуючим захворюванням. Вікові особливості підліткового віку. Аспект соціалізації особистості. Непрямих бініфіціаріїв -10.
Consulting on topic “Teachers-parents-children: the effective ways to achieve collaboration”
Консультація з теми: налагодження взаємодії в системі вчитель-батьки-дитина.
29.11.2018. Групова консультація для педагогів та батьків дітей з особливими освітніми потребами на базі ЗЗСО № 55
6 педагогів, 18 батьків на груповій консультації, 4 індивідуальні консультації для батьків.
Місюченко С.І., Ільїна В.М. – прояснили питання нормативно-правового забезпечення освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами, відповіли на питання щодо організації роботи інклюзивно-ресурсного центру, проведення діагностичної , корекційної та консультативної роботи спеціалістами ценру, роботи команди психолого-педагогічного супроводу.
Гуренок Г.М. – провела консультацію стосовно організації освітнього процесу для діей з ООП, особливості педагогічного впливу з метою нормалізації поведінки, формування комунікативних навичок, проведення домашніх занять з використанням елементів кінезіології, альтернативних засобів комунікації, налагодження стосунків в класному колективі.
November 29, 2018 Kherson School #55 Counseling with a trained professionals (psychologists) for educators and parents who have children with special educational needs. Topics discussed: Rules and regulations in educational process regarding children with special educational needs, the work of inclusive and resource center, diagnostic and correction work.
November, 2018
8 meetings for parents who have children with special educational needs were held.
Topics covered: experience exchange on how to manage the safe place for a child. Socialization of CwSENs. Difficulties and achievements. The map of child’s reality. The ways to optimize the development of a child. Physical and emotional pain of a child.
Direct beneficiaries 37, indirect beneficiaries 108.
Протягом грудня у рамках проекту проводилися консультації психолога для батьків, які мають дітей з ООП.
Теми консультацій: Батьківський гнів та як з ним впоратись. Маркери соціально-адаптованої поведінки. Роздратованість дитини та шляхи її коректування. Карта реальності дитини з інвалідизуючими захворюваннями.
Протягом лютого в рамках проекту «Світ можливостей для кожної дитини» були проведені консультації з питань виховання дітей з особливими потребами з тем: «Виховання без батька», «Пошук опори на чоловічі фігури», «Профорієнтація з урахуванням особливостей розвитку дитини», «Корекція конфліктної поведінки», «Демонстративна поведінка», «Шляхи взаємодії».