ГІМНАЗІЯ

ІМ. В.Ф. ЗАБОТІНА

 

grant

nation patriot

 

klasna ocinka

samovryad

 

 

prof

"Звичайна роль, особливий актор"

11 лютого о 15:00 у Херсонській обласній універсальній науковій бібліотеці ім.О.Гончара на передодні дня театра відбулася зустріч під назвою "Звичайна роль, особливий актор". У однім колі зібрались діти різного віку, з різними можливостями, але з однією метою показати своі акторські здібності. Відкрила зустріч головний режисер Херсонського академічного музично-драматичного театру ім. М. Куліша Корольова І.В. У рамках зустрічі відбувся показ вистави "Пригоди книжковоі феі у бібліотеці" за участю дітей громадських організацій "Сонячні діти Херсонщини", "Серце матері" та "Зачаровані діти Херсонщини". Вихованці Народного дитячого театру "Арт- Ідея" Херсонськоі гімназіі N3 здивували присутніх своіми театральними етюдами. Студенський театр "Пролісок" читав уривки з відомих п'єс класиків драматургіі. У залі були присутні учні навчальних закладів міста, студенти Херсонського училища культури, актори драматичного театру та вихованці закладів для дітей з особливими можливостями.


«Принеси смачнюжку-врятуй звірушку!»

Вже доброю традицією є акція «Принеси смачнюжку – врятуй звірушку!» для шкільної громади Херсонської гімназії № 3. Дітлахи та їх батьки із задоволенням відгукнулися на пропозицію шкільного самоврядування пригостити тваринок зоокуточка, що у Гідропарку, сезонними ласощами. Директор гімназії Петров О.В. вкотре допоміг з перевезенням гостинців. А самі школярі змогли відвідати звірів та самостійно почастуватися чаєм зі смаколиками.

Щира подяка усім за небайдужість та допомогу!

Безпечно-небезпечний Internet!!!

Чи можна корисно провести вільний час без інтернету? Саме відповіддю на це питання переймалися учні Херсонської гімназії №3 протягом 4-го, 5-го, 6-го лютого під час проведення у закладі освіти Тижня безпечного інтернету. Конкурси малюнку та плакату учнівське самоврядування влаштувало для учнів 5-6 класів. Цікаві за змістові інтерактивні години спілкування провели учні 7-8 класів. Старшокласники розробили інформаційні буклети для молодших школярів «Основи безпеки в інтернеті для підлітків». Цікавим для дітей виявилося інтерактивне опитування з наклеюванням стікерів з відповідями на питання про вільний час без інтернету. Змістовним виявився фотоконкурс «Я живу без інтернету!!!», який став справжньою родзинкою серед всіх заходів, які відбулися у гімназії.

Пам'ятаємо про Крути

З метою розширення знань учнів про трагічні події січня 1918 року під Крутами, на прикладі подвигу виховувати почуття патріотизму, поваги до історичного минулого українського народу, борців за незалежність України, в Херсонській гімназії № 3 було проведено засідання клубу національно-патріотичного виховання.

 

Кожна дитина особлива та неповторна

Протягом 30-31 січня у Херсонській гімназії №3 Херсонської міської ради проходив тренінг для тьютерів (асистентів учителя ), впродовж якого були обговорені актуальні питання навчання дітей з особливими освітніми потребами. Тренінг проводився в рамках реалізації Міжнародного проекту «Світ можливостей для кожної дитини» за підтримки відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні. 120 учителів міста протягом двох днів розглядали проблеми толерантного ставлення до учнів з особливими освітніми потребами, організації навчання за індивідуальною формою дітей з ООП в закладах загальної середньої освіти, визначали шляхи їх вирішення. Розглянули актуальні питання навчання дітей з особливими освітніми потребами. Тренери: Ільїна В.М.- завідувач методичного кабінету при управлінні освіти, Місюченко С.І.- методист МК при УО, Чудна В.І.-заступник директора з НВР ЗЗСО № 55, Щербина Н.П.-заступник директора з НВР Херсонської гімназії №3, Басай Г.Г.- учитель початкових  класів ЗЗСО № 55, Соловйова С.П.- працівник ІРЦ при УО, Гуренок Г.М.- практичний психолог методичного кабінету при УО, Азовська Н.В.- методист-логопед методичного кабінету при УО, Заєць Н.В.- практичний психолог ІРЦ при УО разом із тьютерамиобговорювали корекційну спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами і створювали індивідуальні плани корекції. По завершенні роботи учителі отримали сертифікати учасників тренінгу «Інклюзія в освітньому середовищі».


 

Профілактика булінгу

Продовжується робота з профілактики булінгу у гімназії. Психолог Бондаренко І.В. ознайомила учнів 7-х класів з поняттям "булінгу", його видами та формами, структурою, до кого звернутися за допомогою в разі виявлення булінгу, та яке покарання слідує за вчинення таких дій. Основна задача - попередити учнів, аби подібні випадки не мали місця у закладі освіти.


тиждень естетично-трудового напрямку

Кожна дитина  неповторна й унікальна. Якщо створити умови для її розвитку, в дитині неодмінно відкриються здібності, закладені в ній природою

В.Сухомлинський.

 

З метою пробудження у дітей поваги до національної культурної спадщини, традицій українського народу та виховання самостійності, вміння творчо підходити до рішення різних ситуацій у гімназії з 21 по 25 січня проходив тиждень естетично-трудового напрямку, спрямований на те, щоб відкрити в дитині найпотаємніші, найтонші почуття прекрасного.


УВАГА – КІР!

УВАГА – КІР!

 

Кір - це надзвичайно заразне гостре вірусне захворювання

Як відбувається зараження ?

. Від моменту зараження до захворювання проходить від 7 до 17 днів, частіше 7-10 днів. Це - прихований період хвороби, коли в організмі дитини розмножуються мікроби.

Джерелом інфекції є хвора на кір людина з моменту появи перших ознак хвороби до п'ятого дня від початку висипань

Кір - це повітряно-краплинна інфекція. Вірус попадає в організм через слизові оболонки верхніх дихальних шляхів від хворої на кір людини, якапоширює йогопри диханні, розмові, чханні і кашлі.

Вірус кору дуже летучий - з потоком повітря він може попадати в сусідні приміщення й навіть на інші поверхи будинку через вікна, вентиляцію, замкові щілини, - тому заразитися можна, просто перебуваючи в одному будинку із хворим. При цьому вірус швидко гине в зовнішньому середовищі, тому поширення інфекції через предмети

( постільну білизну, одяг, іграшки), а також через третіх осіб, що контактували із хворим, практично неможливо. Приміщення, де перебуває хворий на кір, досить провітрити, щоб у ньому можна було перебувати без ризику заразитися.

Як протікає захворювання ?

Хвороба починається гостро: дитина скаржиться на сильний головний біль, слабкість, температура може підвищуватися до 40ºC, апетит відсутній. Незабаром з'являються нежить, кашель - сухий, болісний, або гавкаючий. Горло в дитини червоне. Характерне запалення слизової оболонки ока - кон'юнктивіт. Його прояви при кору яскраво виражені: очі червоніють, з'являється сльозотеча, світлобоязнь, згодом з'являється гнійні виділення. На другий-третій день хвороби на піднебінні з'являються рожеві крапкові висипання (енантема), а на слизовій оболонці щік, ясен і губ - характерні для кіру малесенькі білуваті цятки

На 4-5 день хвороби з'являється висип - спочатку на шкірі голови, за вухами, на обличчі. Наступного дня він поширюється на тулуб, ще через день - на рукита ноги. Коревий висип являє собою численні дрібні червонуваті цятки і пухирці, які мають тенденцію до злиття й утворення більших плям. У період появи висипки стан дитини різко погіршується - знову підвищується температура,підсилюються катаральні явища (нежить, кашель), загострюється кон'юнктивіт.

Якщо немає ускладнень, то із четвертого дня від початку висипань наступає поліпшення стану. Висипка або зникає зовсім, або переміняється пігментацією й ділянками лущення шкіри. Зникнення висипу відбувається в порядку, зворотному її появі. У дитини нормалізується температура, проходять катаральні явища - вона поступово видужує.

Можливі ускладнення

Перебіг хвороби може ускладнюватися ураженням дихальної системи: ларингітом, трахеїтом, бронхітом, пневмонією; око - кон'юнктивітом, блефаритом; травної системи - диспепсії; запаленням середнього вуха - отитом або слухової труби - евстахеїтом. У маленьких дітей часто буває стоматит.

Найважчі ускладнення кіруторкаються головного мозку - менінгіт і енцефаліт.

Лікування та догляд

Неускладнений кір лікують вдома, обов'язково під спостереженням лікаря. При важкому перебігу хвороби, розвитку ускладнень, можлива госпіталізація.

Хворий на кір потребує чистого повітря та доступ до світла, що підвищує захисні сили дитини в боротьбі з хворобою та очищує кімнату від мікробів. Тому необхідно боротися з найшкідливішим забобоном, в результаті якого в кімнаті, де перебуває хворий, наглухо закривають і завішують вікна. У теплу пору року вікна повинні бути відкриті весь день; взимку слід провітрювати приміщення декілька разів на день; на цей час ліжко відсувають убік від вікна, хворого накривають другою ковдрою, голову закривають хусткою. Кімната хворого повинна бути чисто прибрана. Вбирання треба робити вологим способом (мокрою ганчіркою), щоб не піднімати в повітря, яким дихає дитина, пил. Постільну та натільну білизну необхідно утримувати в чистоті та регулярно міняти.

Профілактика кору

У людини, що перехворіла кором, на все життя зберігається імунітет до цієї інфекції випадки повторних захворювань одиничні.

Основний спосіб профілактики цієї інфекції - активна імунізація. Вакцинація проти кіру проводять дітям у віці 12 місяців, ревакцинація - у шість років. Імунізація проти кору також проводиться раніше не щепленимдітям, що не хворіли на кір, та дорослим у віці до 30 років.

З початком похолодання про себе нагадує грип.Грип вважається найпоширенішим інфекційним захворюванням, і щорічно нагадує про себе в холодну пору року. Кожен сезон грипують мільйони дорослих і дітей і в усьому світі.

З початком похолодання про себе нагадує грип.Грип вважається найпоширенішим інфекційним захворюванням, і щорічно нагадує про себе в холодну пору року. Кожен сезон грипують мільйони дорослих і дітей і в усьому світі.
Що таке грип

Це гостре респіраторне захворювання, викликане вірусами. Входить в группу ГРВІта супроводжується ураженням дихальних шляхів і загальною інтоксикацією. Передається повітряно-крапельним шляхом.

Вірус грипу легко змінюється. Щорічно з’являються нові його штами, з якими імунна система населення світу ще не зустрічалася. Тому інфекція здатна охопити величезні маси населення в короткі терміни. Зараз відомо більше 2 тисяч варіантів вірусу груп A, B і С, включаючи гучні в останні роки «свинячий» і «пташиний». Людство стикається з цим захворюванням протягом багатьох століть. Першою офіційно зафіксованою епідемією є епідемія 1580 р, хоча в ті часи природа захворювання була невідома.

До інфекції сприйнятливі люди різного віку, особливо ті, у кого імунна система ослаблена. Діти, літні, вагітні та люди, які мають хронічні хвороби, переносять захворювання найбільш важко.

Ускладнення зустрічаються відносно нечасто, але в разі розвитку становлять серйозну загрозу здоров’ю і життю людини. До них відносяться бактеріальні синусити, отити,пневмонія, вірусний енцефаліт, менінгіт, ускладнення хронічних захворювань, міокардит та інші.

Симптоми грипу

Його симптоми дуже схожі на симптоми інших ГРВІ, тому багато людей списують їх на застуду і не поспішають викликати лікаря. Однак при цьому захворюванні важливо якнайшвидше розпочати лікування. На відміну від застуди, симптоми грипу, як правило, з’являються раптово і супроводжуються лихоманкою (підвищенням температури тіла), головним болем, втомою, болем в тілі. Хвороба заявляє про себе:

o    Високою температурою

o    Болем у суглобах і м’язах

o    Загальною слабкістю

o    Головним болем

o    Сухим кашлем, болем в горлі, нежиттю

o    Почервонінням шкіри; очі червоніють і запалюються..

Лікування грипу
Не займайтеся самолікуванням. Передбачити точно, як пройде перебіг грипу ніхто не може, точно, як і передбачити можливі ускладнення. Можливими ускладненнями можуть бути від банального синуситу, отиту, бронхіту до пневмонії та пієлонефриту. Визначити виникнення можливих ускладнень може тільки лікар.

Загальні рекомендації включають немедикаментозне лікування, прийом препаратів для полегшення симптомів і противірусних препаратів.

До немедикаментозних засобів лікування відносяться:

o    Дотримання постільного режиму (5 днів). Під час гострого періоду відмовтеся від читання, перегляду телевізора, роботи за комп’ютером, щоб не перевантажувати ослаблений хворобою організм.

o    Рясне тепле питво. Краще, щоб це були чай з лимоном, настій шипшини, чорної смородини, морс з журавлиною. Такі багаті вітаміном С напої, допоможуть вивести з організму токсини, утворені в результаті життєдіяльності вірусів.

o    Для зняття симптомів грипу застосовуються:

o    Нестероїдні протизапальні засоби (знижують температуру, зменшують біль). Нагадаємо, щознижувати температурунижче 38 градусів не рекомендується. Виняток — маленькі діти і схильні до судом люди. При цьому категорично не можна збивати високу температуру у дитини аспірином. При вірусній інфекції він може викликати ускладнення — синдром Рейє, який проявляється епілептичним припадком і комою.

o    Краплі для носа

o    Полоскання горла дезінфікуючими розчинами (у тому числі, на рослинній основі)

o    Препарати від кашлю

Провітрюйте кімнату кожні 1,5-2 години по 5-10 хвилин. Якщо вам холодно, то вийдіть з кімнати або сховайтеся за ще однією ковдрою. Свіже і холодне повітря знищує велику частину вірусів, а ви швидше видужуєте.

Для запобігання розповсюдження інфекціїслід по можливості захистити хворого від контактів з оточуючими. Для того, щоб зменшити виділення вірусів при пчиханні, можна використовувати маску,одягаючи її на хворого.

Для того, щоб маска виконувала свою захисну функцію, необхідно, щоб вона закривала і рот, і ніс. Тільки в цьому випадку вона буде затримувати крапельки рідини, що вилітають при пчиханні, розмові і кашлі.

Всупереч поширеній думці, маска, надіта на здорову людину, не виконує роль фільтра, що затримує віруси (для цього вона недостатньо герметична), азапобігає випадковому контакту рук людини з ротом і носом,знижуючи ризик контактного шляху передачі інфекції.

"Творчий учитель-творчий учень"

24 січня у Херсонській гімназії №3 Херсонської міської ради відбувся методичний тренінг «Організація індивідуальної та диференційованої роботи. Творчий учитель-творчий учень». Учасниками тренінгу стали вчителі методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу.

У рамках тренінгу відбулася гра «Глечик знань», у ході якої учасники звернули увагу на перевагу інтерактивних форм, принципи формування педагогічної компетентності, створили «Валізу знань». Основними методами роботи під час тренінгу стали міні-лекції, дискусії, кейси. Захід став майданчиком для спілкування, обміну досвідом та практичними навичками.


Засідання Клубу національно-патріотичного виховання

23 січня відбулося засідання Клубу національно-патріотичного виховання гімназії, присвячене Дню Соборності України. На захід були запрошені учні 8-А класу.

 

Що таке "булінг"?

Що таке "булінг"? Які дії можна розцінювати як булінг? Куди і до кого звертатися в результаті булінгу? Усі ці питання намагалися з'ясувати учні 5-х класів гімназії та шкільний психолог Бондаренко І.В.


Голосуй!!!

Голосуй!!!

Наша гімназія приймає участь у конкурсі на кращу презентацію

"Тиждень екології в закладах загальної середньої освіти"

 

https://gorono.ftl.kherson.ua/index.php?option=com_communitypolls&view=poll&id=23:konkurs-na-krashchu-prezentatsiiu-tyzhden-ekolohii-v-zakladakh-zahalnoi-serednoi-osvity&catid=89:konksursy&Itemid=823

 

До уваги учнів 10-11 -х класів!

До уваги учнів 10-11 -х класів!

На сайті Херсонського регіонального центру якості освіти http://khersontest.org.ua почалася реєстрація на пробне незалежне оцінювання. 

Реєстрація триває з 08 січня до 31 січня 2019 року

Острів Різдва крокує містом

Парад Різдвяної Зірки відбувся на ТРЦ "Фабрика". Заклади загальної середньої освіти №3,13,39 та 54 та недільні школи взяли участь у цій святковій події. Лунали колядки та віншування присутніх з Різдвом Христовим. Кожен заклад презентував свою Різдвяну зірку, а наприкінці заспівали пісню, яку підтримали всі присутні на святі. Начальник міського управління культури Лариса Косенко зазначила, що це велика подія для міста Херсона. Народний дитячий театр "Арт-ідея" та Зразковий вокальний колектив  "Орхідея" Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради стали справжньою прикрасою свята. Дітки були задоволені від солодких подарунків, які отримали наприкінці заходу.

 
 

"Острів різдва"

ХІІ фестиваль дитячої творчості "Острів різдва" крокує  Херсонщиною. Середі виступів у півфіналі яскраво презентував колядку ,,Йшли три бабусі,, учень 2-Г класу гімназії №3 Ільченко Мирон.

 

 

Бажаємо юному артисту творчої вдачі та натхнення!!!

 

«Тиждень добрих справ»

          21 грудня у прямому ефірі обласної телерадіокомпанії «Скіфія» учні та заступник директора з виховної роботи Херсонської гімназії №3 Деденок В.В. розповідали глядачам про тиждень «Добрих справ та благодійності», який пройшов у гімназії з 17 по 21 грудня. Низка заходів , деякі з яких відбувалися в рамках реалізації проекту «Світ можливостей для кожної дитини» за підтримки відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні розпочалася Творчою радою- це підсумки навчання і творчості учнів за І семестр. Привітали всіх присутніх «Миколайчики», які знайшли під ялинкою нагороди: дипломи, грамоти, подарунки для наших учнів.

18 грудня члени учнівського парламенту разом з директором Петровим О.В. відвезли багато подарунків у Олешківський будинок для дітей-інвалідів. Збирали всією школою близько двох тижнів (це і одяг, предмети гігієни, канцелярія, настільні ігри, іграшки) , кожен клас взяв участь у акції "Діти дітям", яка щорічно проводиться у гімназії і стала вже доброю традицією. А учасники дитячого театру «Арт Ідея» вітали присутніх театральною замальовкою "Святий Миколай мандрує Україною".Ми висловлюємо слова щирої вдячності батькам учнів, учням, колегам- учителям, всім працівникам нашого освітнього закладу за небайдужість, милосердя і теплоту сердець!!!

         19 грудня наші активісти, учні старшої школи, перетворились на помічників Святого Миколая і протягом цілого дня влаштовували конкурси, майстер-класи, ігри та вікторини для малюків початкової школи та для майбутніх першокласників. До початкової школи гімназії на Свято були запрошені три дитячих садочки. Діти співали, танцювали та розважались.

Добрі справи продовжуються!!!

        Незабаром Новий рік та Різдво Христове! Всім, всім всім-найщиріші побажаннями добра, миру, здоров’я та родинного щастя!!!

 

Вітаємо переможців міського конкурсу - захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої Академії Наук

Вітаємо

переможців міського конкурсу -

захисту науково-дослідницьких робіт учнів -

членів Малої Академії Наук

П.І.учня Клас Секція Місце ПІБ учителя
1 Данюк Дмитро 10-А

секція географії та

ландшафтознавства

 

І Токолова Н.А.
2 Пономаренко Ангеліна 10-А

секція ветеринарії та

зоотехнії

ІІІ Мельничук С.В.

Авторизація

Моя пошта

Ви не авторизовані.

Останні коментарі

Відвідування

8101819
Сьогодні
Вчора
Цей тиждень
Мин. тиждень
Цей місяць
Мин. місяць
Всі дні
3336
7791
3336
8045069
121557
215117
8101819

Ваш IP: 54.91.71.108
Зараз: 2019-06-17 10:14:14