ГІМНАЗІЯ

ІМ. В.Ф. ЗАБОТІНА

 

stop

nation patriot

 

klasna ocinka

samovryad

 

 

prof

 

 

 

АРТ ідея

Тренінги для психологів та соціальних педагогів

6 лютого 2019 року у Херсонській гімназії №3 відбувся семінар для соціальних педагогів та психологів у рамках проекту "Світ можливостей для кожної дитини"

 psicho1psicho2psicho3

6 February, 2019 Kherson Classic School #3 
Seminar for social workers and psychologists on topic "Inclusion" within the framework of the project "A World of Possibilities for Every Child"

13 лютого 2019 року у Херсонській гімназії №3 відбувся семінар для практичних психологів у рамках проекту "Світ можливостей для кожної дитини".Розглянуті питання про соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами та їх родин,роль педагогів, які працюють в інклюзивних класах, забезпечення захисту прав дітей з інвалідністю та їхніх родин, створення безпечного освітнього середовища.

psy1psy2psy3psy4psy5

13 February, 2019 Kherson Classic School #3 
The seminar for psychologists was held within the framework of the project "A World of Possibilities for Every Child”. The participants discussed the ways to support and protect children with special educational needs, the roles of teachers, parents and families in educational process.

 

27 лютого у Херсонській гімназії № 3 у рамках проекту "Світ можливостей для кожної дитини" відбувся черговий тренінг для психологів та соціальних педагогів міста, який проводила методист методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради Гуренок Г. М.

 psu 1psu 2

Тренінги для вчителів

21.11.2018  Херсонська гімназія №3. Семінар для вчителів початкових класів, психологів на тему «Що таке синдром гіперактивності?»

 Питання,що обговорювались: Особливості освітніх потреб гіперактивних учнів. Алгоритм роботи,режим роботи та відпочинку. Спільна робота родини та спеціалістів з дітьми з СГТДУ.

img-1473img-1474img-1475img-1476

November, 21 2018    

Kherson Classic School #3   Seminar for educators (primary school Deputy Heads, teachers, psychologists).

Topics covered: Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD).How to work with children: algorithm of work and rest. Joint work of family, school and community

 

12 грудня 2018 року в Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 Херсонської міської ради відбувся навчально-методичний семінар «Загальні принципи здійснення адаптації та модифікації освітнього процесу для дітей із особливими освітніми потребами».

Вчителі класів з інклюзивною формою навчання, педагоги спеціальних класів, вчителі індивідуального навчання, дефектологи, логопеди закладів загальної середньої освіти м. Херсона, слухачі курсів підвищення кваліфікації при Херсонській академії неперервної освіти-директора шкіл області обговорювали питання подальшого вдосконалення методичної майстерності педагогів, які працюють у спеціальних класах та класах із інклюзивною формою навчання, створення сприятливих умов для забезпечення розвитку спеціальної освіти, успішної організації освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами. 
Фахівці закладу презентували систему роботи вчителів з питань інклюзивної освіти, інноваційні форми та методи навчання дітей з особливими освітніми потребами. Надали методичну допомогу педагогічним працівникам загальноосвітніх закладів загальної середньої освіти в організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах модернізації освіти.
Присутні відвідали «Творчу лабораторію педагогів закладу», виставку дитячих робіт, класи з інклюзивною формою навчання, ресурсні кімнати. Взяли участь в проведенні майстер-класів.

teachers1teachers2teachers3teachers4

12 December ,2018 Kherson school #4 Seminar on topic “The ways to adapt and modify educational process to support children with special educational needs” for teachers of inclusive classes, special education teachers, speech therapists, school principals of Kherson. 
The specialists of the institution presented innovative forms and methods of teaching children with special educational needs. They provided assistance to secondary schools teachers in order to organize psychological and pedagogical support for children with special educational needs.
The Creative Lab was presented to the participants of the event. They visited the exhibition of children’s works, observed inclusive classes and resources rooms. 

Протягом 30-31 січня у Херсонській гімназії №3 Херсонської міської ради проходив тренінг для тьютерів (асистентів учителя ), впродовж якого були обговорені актуальні питання навчання дітей з особливими освітніми потребами. Тренінг проводився в рамках реалізації Міжнародного проекту «Світ можливостей для кожної дитини»за підтримки відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні. 120 учителів міста протягом двох днів розглядали проблеми толерантного ставлення до учнів з особливими освітніми потребами, організації навчання за індивідуальною формою дітей з ООП в закладах загальної середньої освіти, визначали шляхи їх вирішення. Розглянули актуальні питання навчання дітей з особливими освітніми потребами. Тренери: Ільїна В.М.- завідувач методичного кабінету при управлінні освіти, Місюченко С.І.- методист МК при УО, Чудна В.І.-заступник директора з НВР ЗЗСО № 55, Щербина Н.П.-заступник директора з НВР Херсонської гімназії №3, Басай Г.Г.- учитель початкових  класів ЗЗСО № 55, Соловйова С.П.- працівник ІРЦ при УО, Гуренок Г.М.- практичний психолог методичного кабінету при УО, Азовська Н.В.- методист-логопед методичного кабінету при УО, Заєць Н.В.- практичний психолог ІРЦ при УО разом із тьютерамиобговорювали корекційну спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами і створювали індивідуальні плани корекції. По завершенні роботи учителі отримали сертифікати учасників тренінгу «Інклюзія в освітньому середовищі».

teachers january2teachers january3teachers january4teachers january6teachers january7teachers january8teachers january9teachers january10teachers january11teachers january12teachers january14teachers january15teachers january17teachers january18

 30-31 January, 2019 Kherson Classic School #3
Practicing teachers and psychologists, the trainer from inclusive and resource centre, certified trainers in inclusive education conducted the training “CwSENs and teachers: the ways to cooperate to succeed” for 120 educators, teachers and tutors from Kherson schools. 

 

20 лютого у гімназії №3 відбулася зустріч учителів гімназії з методистом методичного кабінету управління освіти Херсонської міської ради Гуренок Г.М. 
Галина Миколаївна пояснила учителям гімназії, що треба розуміти під поняттям «булінг», ознайомила присутніх із психологічними аспектами прояву булінгу, причинами виникнення булінгу серед дітей. Запропонувала шляхи вирішення деяких ситуацій, які дії з боку педагогів можливі під час вирішення конфліктів та яка може бути відповідальність учителів і батьків.

teachers1-1teachers1-2teachers1-3teachers1-4teachers1-5teachers1-6

20 February, 2019 within the framework of the project “A World of Possibilities for Every Child” a psychologist from Kherson Methodological Office Halina Gurenok had a meeting with the teachers of Kherson Classic School #3 to inform them about the general nature of bullying, bullying prevention initiatives and measures in community in general and at school in particular. Despite the differences everybody has a right to be treated with respect. 
The meeting was held with the support of the Public Affairs Section of the U.S. Embassy in Ukraine.

Тренінги для батьків

 

forparents4

18 жовтня 2018 в рамках проекту " Світ можливостей для кожної дитини" пройшли заплановані зустрічі з батьками дітей, що мають інвалідизуючи захворювання. Групи тричасові. Форма заходу - тренінги. Тема: Ресурси. Мета: усвідомлення внутрішніх, зовнішніх та схований ресурсів. Присутньою 11 батьків. Не прямих бініфіціарів - 40 чоловік. За результатами зустрічі було визначено: складнощі у залученні зовнішньої допомоги до перебування з дитиною; внутрішні негативні установки батьків; акценти батьків на фізичний та інтелектуальний сторони розвитку дитини й упускання розвитку емоційного інтелекту; потреба у розширенні соціального кола не лише дитини, а й родини; необхідність у позитивізації психо-емоційного фону матерів дітей з інвалідизуючим станом.

 

forparents1forparents2forparents3

 

1  November, 2018  Training for parents who have CwSEN. Direct beneficiaries- 6, indirect beneficiaries -20.Topics covered “Bringing up children: Parents’ roles and  responsibilities ”
 
1.11.2018 року групова зустріч. Присутньо 6 батьків. Непрямих бініфіціаріїв - 20 чоловік. Під час реалізації проекту "Світ можливостей для кожної дитини" на зустрічі з батьками розглянуті питання: Ролі батька й матері у вихованні сина, доньки. Було визначено матриархальну позицію у вихованні дітей, гіперопіку потакаючого типу, присвоєння відповідальності за виховання лише материнській фігурі, низький рівень довіри до зовнішнього світу, гіперконтроль, усунення чоловіків від виховання.
 
Individual consulting for a guardian of a child with special educational needs. Topic covered –“Adolescence and socialization”. Indirect beneficiaries-10
 
Індивідуальна консультація опікуна дитини з інвалідизуючим захворюванням. Вікові особливості підліткового віку. Аспект соціалізації особистості. Непрямих бініфіціаріїв -10.
 
Consulting on topic “Teachers-parents-children: the effective ways to achieve collaboration”
Консультація з теми: налагодження взаємодії в системі вчитель-батьки-дитина.
 
29.11.2018.  Групова консультація для педагогів та батьків дітей з особливими освітніми потребами на базі ЗЗСО № 55
6 педагогів, 18 батьків на груповій консультації, 4 індивідуальні консультації для батьків.
Місюченко С.І., Ільїна В.М. – прояснили питання нормативно-правового забезпечення освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами, відповіли на питання щодо організації роботи інклюзивно-ресурсного центру, проведення діагностичної , корекційної та консультативної роботи спеціалістами ценру, роботи команди психолого-педагогічного супроводу.
Гуренок Г.М. – провела консультацію стосовно організації освітнього процесу для діей з ООП, особливості педагогічного впливу з метою нормалізації поведінки, формування комунікативних навичок, проведення домашніх занять з використанням елементів кінезіології, альтернативних засобів комунікації, налагодження стосунків в класному колективі.
parents1parents2parents4parents3
November 29, 2018 Kherson School #55 Counseling with a trained professionals (psychologists) for educators and parents who have children with special educational needs. Topics discussed: Rules and regulations in educational process regarding children with special educational needs, the work of inclusive and resource center, diagnostic and correction work.

 

November, 2018
8 meetings for parents who have children with special educational needs were held. 
Topics covered: experience exchange on how to manage the safe place for a child. Socialization of CwSENs. Difficulties and achievements. The map of child’s reality. The ways to optimize the development of a child. Physical and emotional pain of a child.
Direct beneficiaries 37, indirect beneficiaries 108.

Протягом листопада було проведено 8 зустрічей з батьками, що мають дітей з інвалідизуючими захворюваннями. 
Теми зустрічей: Обмін досвідом в облаштуванні території, безпечної для дитини. Соціалізація дітей. Складнощі та успіхи. Карта реальності дитини. Тілесні та емоційні болі дитини.
Охоплено 37 прямих бенефіціарв,108 непрямих бенефіціарів.

parents8parents9parents13parents10parents15parents5parents11parents12parents7parents14

 
Протягом грудня у рамках проекту проводилися консультації психолога для батьків, які мають дітей з ООП.
Теми консультацій: Батьківський гнів та як з ним впоратись. Маркери соціально-адаптованої поведінки. Роздратованість дитини та шляхи її коректування. Карта реальності дитини з інвалідизуючими захворюваннями.
parents december1parents december2parents december3parents december4parents december5parents december7
 
Протягом лютого в рамках проекту «Світ можливостей для кожної дитини» були проведені консультації з питань виховання дітей з особливими потребами з тем: «Виховання без батька», «Пошук опори на чоловічі фігури», «Профорієнтація з урахуванням особливостей розвитку дитини», «Корекція конфліктної поведінки», «Демонстративна поведінка», «Шляхи взаємодії».
52880608 10205368939460315 2173704114104434688 n53121424 10205368940140332 9201933935230058496 n
 

Тренінги для заступників директорів з НВР

2 November, 2018. Kherson Academy of Continuing Education. Seminar for Deputy Heads of secondary educational establishments of Kherson region. Topics covered: Inclusive Education. Children with special educational needs and their social adaptation in secondary educational establishments.

001002003004005006007

Останніми десятиліттями в усьому світі відбуваються докорінні зміни у розумінні та забезпеченні якісної освіти для дітей з особливими потребами. В Україні також набувають поширення новітні освітні технології, в основу яких покладено принцип урахування інтересів таких дітей.

Навчання дітей з особливими потребами спільно з їхніми здоровими однолітками сприяє їх соціальній адаптації. Таке навчання є корисним також і для здорових дітей, бо вони вчаться розуміти проблеми інших, стають добрішими. Освіта дітей з особливими потребами має передбачати включення їх у загальну діяльність разом з іншими дітьми, починаючи вже з дошкільного віку. Як організувати таке навчання не виходячи за межи правового поля і обговорювали заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Херсонської області під час семінару, який пройшов  2 листопада 2018 року на базі  Херсонської академії неперервної освіти.

 

 

19.12.201 відбувся семінар-нарада «Індивідуальна робота з дитиною з особливими освітніми потребами» для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти.
Участь у заході взяли 52 заступника директора з навчально-виховної роботи Херсонських шкіл. Під час роботи були розкриті питання:
– індивідуальна робота з дитиною з особливими освітніми потребами як запорука успішності якісної освіти;
– психологічні аспекти індивідуальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти;
– особливості індивідуальної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного навчання;
–– індивідуальна робота асистента вчителя з дитиною з особливими освітніми потребами.  
По завершенню семінару учасники отримали методичні рекомендації.

deputyheads1deputyheads2deputyheads3

19 December, 2018
52 Deputy Heads for Educational work from Kherson attended the seminar “Individual work with Children with Special Educational Needs”. 
The topics discussed: CwSENs, the ways to become successful. The work of psychologist in inclusive classroom. Individual work with children who have learning difficulties.Tutor and his/her work with CwSENs.  
Specialists and educators who have CwSENs in their educational establishments shared their best practices and experience. 

12 лютого Херсонська гімназія №3 Херсонської міської ради приймала гостей, слухачів курсів ХАНО-заступників директорів з виховної роботи закладів освіти міста та області. Виховний відділ гімназії разом з учнівським самоврядуванням підготував для присутніх цікавий семінар-практикум із досвіду роботи навчального закладу. Директор гімназії Петров О.В. представив заклад освіти, заступник директора Деденок В.В. познайомила гостей із системою виховної роботи гімназії, Лінтварьова Дарія –президент учнівського самоврядування представила свою команду «Територія успіху». Педагог –організатор Федоренко В.В. показала гостям реалізацію гімназичних проектів протягом чотирьох останніх років.

deputy1deputy2deputy3deputy4deputy5deputy6deputy7

12 February, 2019 Kherson Classic School #3
Seminar for Deputy Heads for educational work of Kherson and Kherson region
At the very beginning of the seminar the principal of our school Olexiy Petrov spoke about the project “A world of Possibilities for Every Child” and the importance of inclusion education nowadays. He informed the participants about the specific need that our team addresses with the project and the ways it will impact the community. Then the participantsof the seminar were given an opportunity to learn about the system of educational work of our school.

«Основи створення інклюзивного середовища на уроках англійської мови»

17.10.2018 року в рамках проекту «Світ можливостей для кожної дитини» пройшов тренінг для вчителів англійської мови міста та області на тему «Основи створення інклюзивного середовища на уроках англійської мови». Заняття було присвячено розкриттю поняття «інклюзія» та створенню належних умов освіти для дітей с особливими освітніми потребами та їх соціальної адаптації в умовах інклюзивного навчання.

Учасники заходу мали змогу в інтерактивній формі виробити практичні рекомендації щодо комунікації та планування уроків, створенню антистресових умов навчання вдома та у школі.

training11training9training4training14training15training17training21training27training30training35training34training39training42training43training45

 

16 November, 2018 Odesa EFL Educational Forum Inspired and motivated teachers of the New Ukrainian School. 

 Our project "A World of Possibilities for Every Child" presentation.Training on topic "Inclusion in English Classroom".

11-71-61-41-31-2

 

26.11.2018 року на базі інформаційно-ресурсного центру «Вікно в Америку» обласної бібліотеки ім.О. Гончара в рамках проекту "Світ можливостей для кожної дитини"пройшов другий тренінг для вчителів англійської мови міста та області на тему «Основи створення інклюзивного середовища на уроках англійської мови».

Світ можливостей – для кожної дитини

 

Однією з актуальних та нагальних проблем в освіті є питання інклюзії. Інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних можливостей для всіх дітей в Україні. Вона означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання в загальноосвітніх класах, в яких у разі необхідності їм буде надаватись підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів та програм. Викладачі англійської мови Херсона вже готуються до запровадження інклюзивної освіти. Оксана Єрохіна та Наталія Петрова, учителі 3 гімназії, взяли участь у проекті «Світ можливостей – для кожної дитини». Вони презентували його у відділі документів іноземними мовами, із яким активно співпрацюють останні роки, адже херсонський центр «Вікно в Америку» відіграє помітну роль у професійному діалозі знавців англійської мови. 26 листопада 2018 року на зустрічі у форматі інтерактивного тренінгу були присутні 43 вчителя англійської мови міста та області. Протягом дуже активних двох годин вони дізнались про роль учителя та учня в інклюзивному навчальному процесі, а також поставили себе на місце підлітка, перед яким виникають питання вибору подальших кроків для саморозвитку.

training2 3training2 5training2 8training2 102-8training2 15training2 17training2 18training2 21training2 23training2 25training2 32training2 35training2 37training2 36training2 39training2 402-9

November, 26  2018  Windows on America, Kherson

 

Project”A World of Possibilities for Every child “presentation.

 

Training for ESL teachers of Kherson and Kherson region on topic”Inclusive Education in English Language Classroom”. 

Participants had “People to people” activity, spoke about Sustainable development goals(Partnerships for the goals, in particular),discussed 3 main steps to help a child with special educational needs, got acquainted(video presentation) with people in the history of mankind who had some disorders but managed to become famous for their sharp mind with a  vivid imagination and  discoveries for the welfare of people , played a Greeting game to let everybody feel involved, celebrated diversity in spite of being different, created Helping Hands to support and feel supported,  understood that inclusion is a joint work of learners and teachers when doing Body mapping, managed to cross the Lake of Fire to feedback for the training.

 

11January, 2019 Kherson Classic School #3 
Training on inclusion in English classroom for ESL teachers of Kherson and Kherson region. Topics covered: Issues and challenges of inclusive classroom. Hopes, challenges and ground rules; identifying difficulties.The concept of “disability”. Creating positive change for CwSENs.Games to develop a child with special needs.

11.01.19 211.01.19 511.01.19 811.01.19 1111.01.19 1311.01.19 1911.01.19 2111.01.19 26